Powerfiske I Linköping? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Powerfiske I Linköping?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Powerfiske I Linköping?

Okej okej, så jag tänkte ta ledigt i 24 timmar och hänga med en polare till Linköping då han ska göra nåt lokförartest. detta betyder att jag behöver slå ihjäl ca 2,5 timmar medans han är inne och gör det.

Funderar på om man kanske skulle ta och prova kasta lite i typ nån av de till synes fina åarna i Linköping.

Några tips? kanske rentav nån som ska fiska en stund på onsdag vid 13:00 tiden man kan hänga på??
    sigpic
    www.fkpgear.com
    Fiskkonservator.se
    Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Prova stångån vid nykvarn, brukar alltid gå att lura upp lite abborre där. Du får dock räkna med att trängas med alla ryckfiskare som brukar stå vid ån den här tiden på året...

Kommentera

2,5 timmar är ju rätt tight, får du mer tid över skulle iaf jag satsat på färna i svartån om jag vore du. Stångån är väl inte känt som ett specimenvatten direkt, men jag har å andra sidan knappt fiskat där själv.

Kommentera

tack för svaren!

blev dessvärre inget fiske... gick istället och besökte de 2 trevliga fiskebutikerna och snackade lite och lämnade infoblad... gick lite längs ån och kollade läget och lite så. Får bli nån annan gång känns det som, rätt vackert va det i Linköping dock.
        sigpic
        www.fkpgear.com
        Fiskkonservator.se
        Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Bergman, 2004-07-26, 14:47
        20 svar
        2 650 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg skyler
        av skyler

Startad av 95nilsson, 2024-07-11, 18:59
        0 svar
        186 visningar