som du säkert såg så har jag (dvs. FRB) också, efter mycket nött hud, bytt till gummigrepp. sedan har FRB gjort ytterligare moddningar som förbättrat rullen. kastlängden och känslan är numer överlägsen. som sagt, ett skönt vansinne.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vackraste Ambassadeuren?
Collapse
X
-
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
-
UT, du är sanslös, hur får du plats med alla keramer? Det putar ju inte nånstans på de raka gavlarna!Originally posted by UT
Nej, kupat är trist.
Det intressantaste med arsenalen är att 2500orna har 7 keramlager i högfartssystemet och 5000 rullarna har 6 st.
De rullar lika lätt och fritt som EON Pro rullarna trots linspridare och även min dotter kastar till horisonten med dem.
Sen har jag även modifierat vevarna med gummigrepp, där senaste idén är kullagrade handtag på den klassiska enkelveven.
Som sagt kupade gavlar är trista gavlar. Jag hade en med "rundade hörn". Men det är åtgärdat nu. V.v se den oranga skönheten högre upp i tåten! Dessutom är dom skrynkliga, gavlarna alltså. Dvs the real thing...!
...och en dotter som är castingvärldsmästare uppenbarligen...
Kommentera
-
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Kul att se att det är fler som gillar att "fräsa", och även om Ambassadeurerna är snygga på utsidan är det ännu roligare att titta på vackra detaljer på insidan.
Det skall rulla lätt lätt lätt....Senast ändrad av UT; 2007-02-16, 16:06.
Kommentera
-
-
Man skall inte förvänta sig för mkt. första ggr. men några killar på skolan fräste ihop en hel Rekord 5000 men kuggar och allt, den fungerer, men ack så knackigt. Innandömmet får mna nog fixa Orginal, om än ett moddat sådantUrsprungligen postat av UTKul att se att det är fler som gillar att "fräsa", och även om Ambassadeurerna är snygga på utsidan är det ännu roligare att titta på vackra detaljer på insidan.
Det skall rulla lätt lätt lätt....
sigpic
Kommentera
-
Du kanske inte kan ursäkta ett så hädiskt uttalande men jag tycker ändå att den gaveln ser ut som en kombination min fars första svärmors sommar- och vinterhattar!Ursprungligen postat av Peppe EJag tycker EON PRO är mycket snygg.
Den är tillsalu om jag får 2500:-
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Funderar starkt på denna underbara rulle, vet inte hur jag ska dölja uttaget för frugan bara....
-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
-
av PeterlarsHallåj! Fick en julkalender med fiskedrag nu i julas av sambon, tyvär var det en scam och alla drag...1 Foto
-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-05-22, 11:44 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av snej12, 2015-07-15, 09:12
|
2 svar
2 698 visningar
12 gillar
|
Senaste inlägg
av onikolaus
2026-03-18, 04:22
|
||
|
Startad av Peterlars, 2025-05-22, 11:44
|
5 svar
554 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
|
||
|
Startad av Willard, 2025-07-05, 20:56
|
0 svar
134 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Willard
2025-07-05, 20:56
|
||
|
Startad av kxiiie, 2025-07-15, 19:00
|
2 svar
303 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Esoxfreddan
2025-08-29, 08:46
|
||
|
Startad av Svalkan, 2025-12-04, 15:50
|
3 svar
387 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Svalkan
2025-12-05, 12:41
|
Där har man en orginell rulle iaf, håller med om att kupade inte är det bästa, raka skall det vara. (Mycket lättare att fräsa med.) Vi får se hur det går..
Kommentera