Det här måste vara den största gäddan jag sett. Jag vet inget om den, hittade bilden på nätet för flera år sedan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Största gäddan?
Collapse
X
-
fy...för...HELVETE! vilken fisk, ingen uppgift om vikt, längd etc?Besök www.sportfiskeonline.com för att läsa allt om Team Snipa och deras senaste bravader
-
P A
Kommentera
-
lay off the booze you tall bastard!Ursprungligen postat av P A
du stavar dåligt när du krökar...Besök www.sportfiskeonline.com för att läsa allt om Team Snipa och deras senaste bravader
Kommentera
-
Ursprungligen postat av P A
Kommentera
-
Fy Faan vilket jävla fetto !!Ursprungligen postat av BuckDet här måste vara den största gäddan jag sett. Jag vet inget om den, hittade bilden på nätet för flera år sedan.
Är det en av grisarn från dom där tyska grusgroparna där de i princip odlade feta jäddor ? Nån som vet ?
Kommentera
-
Tror denna bild har varit uppe tidigare, eller kanske nån länk till denna bilden på SGKs hemasida, med någon viktuppgift runt 26-27kg. Och precis som någon skrev tror jag att det är en sån där "grusgropsgädda". Fraktansvärt stor är den hur som helst! kolla munnen, som en hink! och hur kroppen hänger ner långt nedanför knät, ned på marken...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
Relaterat
Collapse

Kommentera