hehe du ska vara exakt
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Satans stor gädda!!
Collapse
X
-
120 cm står det på sidan Rudan hänvisade till! Jevla massa bilder som cirkulerar, och rykten om storgäddor. Läggs på några kilo och cm varje gång känns det somUrsprungligen postat av FlodebananFick detta i ett Mail för några år sedan...
"Markus, denna bild fick jag häromdagen från en gäddkändis i germany. Han hade hittat denna bild på något ställe i Holland. Visst verkar fisken lite väl stor, eller hur? /Björn B
140 cm, Dick van Hattem
Catched on Jerkbait.
Looks like new NL record. Let's wait for some days whether all is correct,
this fish is just toooo big."
Jag har snoekat lite.....
//StefanSenast ändrad av Rudan; 2006-10-08, 21:54.Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
ärligt talat nu. en gädda kan väga upp emot 40 kilo. detta är säkert .
utanför irlands norra kust fångades en såkallad Northern Pike, på hela 1.75CM!
och vägde 41.6 KILO
denna togs dock på trål.¨
anledning till att den hade blivit så stor tror dom beror på fel i dens DNA som gjorde att den växte 5 gånger snabbare än en vanlig gädda,
Taget ur, Europas Fiskar, (bok-biblotek), säkerkälla.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Axel_The_Doom_slayerärligt talat nu. en gädda kan väga upp emot 40 kilo. detta är säkert .
och vägde 41.6 KILO
anledning till att den hade blivit så stor tror dom beror på fel i dens DNA som gjorde att den växte 5 gånger snabbare än en vanlig gädda,
satan va fet den måste ha varit om den bara va 1.75cm lång=P gädda som ser ut som en plattfisk.... ganska mycket vattenmotstånd när man ska drilla den=)---------------------------------------------------------------------------------------
Team Pikings
Kommentera
-
Tvivlar starkt på uppgiften. Dessutom i saltvatten, helt osannolikt..Ursprungligen postat av Axel_The_Doom_slayerärligt talat nu. en gädda kan väga upp emot 40 kilo. detta är säkert .
och vägde 41.6 KILO
Kommentera
-
Originalet ser mkt normalare ut än denna lilla bild.Kan vara en synvilla. Det jag inte fattar är hur han orkar hålla ut gäddan på det sättet utan att ta stöd med armbågen mot knät eller likn. Den ser mkt större ut än 20 kilo.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
Relaterat
Collapse
Kommentera