Erik Walmann: Snellene mine... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erik Walmann: Snellene mine...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erik Walmann: Snellene mine...

Har i dag fått tid til å rydde litt i garasjen og i fiske utstyret generelt.
    Har tatt inn alle sneller for en vinter skrubb, Tenkte jeg skulle skrive litt om mine erfaringer med de snellene jeg har brukt og litt lettfattelig hvordan man kan utføre en enkel snelle service!

Service biten kommer litt senere da jeg ikke har fått tatt noen gode bilder av det enda! Digital kameraet har ikke noe god Makro.

Men, Jeg vil skrive litt om min aller første Ambassadeur
    En vakker og rød Ambiss 6000c

Den startet sitt liv som min fars første Ambassadeur, men etter endt førstetur og hva fattern forklarte som hundreårs backlashen ble den jammen meg min!

Dette er liksom malen på ei ambassadeur for meg! Det finnes sikkert både bedre og mer solide sneller, men denne har jaggu vært igjennom mye og prestert uansett hva slags fiske jeg har satt den til å gjøre!

Disse Snellene er vel nestintil uslitelige, og betraktres av mange som skikkelige arbeidsjern.

Rent mekanisk er disse kjempe enkle, og med enkelt vedlikehold har du ei snelle som vil kunne hjelpe deg på mange flotte turer i mange år fremover!

Denne snella brukes til spinnfiske og ismeite!
    <div align="center">

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
X