Jag tror dessutom att kommande helgs Harrfiske är en repris. Om nu inte Westrin har samma mössa jämt. Enligt tidigare inlägg skulle det vara pimpelfiske till helgen! Om man jämför Falklinds filmer med senaste årens fiske program på tv är det en jäkla skillnad ...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fiske tv4+
Collapse
X
-
knota
Ursprungligen postat av HasseGJag tror dessutom att kommande helgs Harrfiske är en repris. Om nu inte Westrin har samma mössa jämt. Enligt tidigare inlägg skulle det vara pimpelfiske till helgen! Om man jämför Falklinds filmer med senaste årens fiske program på tv är det en jäkla skillnad ...
Tror inte att det är repris, vad jag kommer ihåg så har inte William varit i Tavvaätno tidigare.
Westrin brukar ha samma mössa jämt.
Vart har du sett att det skulle vara pimpelfiske?
Enl Westrin´s hemsida så har det blivit ändringar i TV4+´s tablå, och det är filmat i somras.
Senast ändrad av Guest; 2006-12-12, 22:47.
Kommentera
-
Som jag skrev i den andra tråden om William, är det gnällklubben som har sammanträde eller, tycker ni inte om det enda fiskeprogramm som går på svensk TV så titta inte. Tycker inte jag om programmet så ser jag inte på det, så enkelt är det.
Kan inte med de där pajasarna på fiskedrag därför ser jag nästan aldrig på deras fiskeprogramm, det är fritt val antingen ser man programmet eller så skiftar man kanal och tittar på något annat eller stänger av TVen.
Tumlarentrolling är livet
Kommentera
-
Jag tycker mera flugfiske å mera laxfiske från norge kola och sverige. Och så är det ju alltid lika roligt att titta när William missar fiskarna hela tiden, men programet när de fiska gädda med Falklind fattar jag inte att de visa det måste vara det sämsta fiskeprogrammet som har visats.Och fiskedrag är bara jobbit å kolla på när programledarna bara fjantar, eller broman är väll okej men den andra kan de skicka iväg.Senast ändrad av Lohi; 2006-12-28, 20:43.
Kommentera
-
Phhu. 3 rader text utan varken punkt eller kommatecken...Ursprungligen postat av henkehanssonjag tycker mera flugfiske å mera laxfiske från norge kola och sverige å så är det ju alltid lika roligt att titta när william missar fiskarna hela tiden men programet när de fiska gädda med falklind fattar jag inte att de visa det måste vara det sämsta fiskeprogrammet som har visats å fiskedrag är bara jobbit å kolla på när programledarna bara fjantar eller broman är väll okej men den andra kan de skicka iväg.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
|
6 svar
1 214 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg