Yngel upp till fem sex kilo???? hur många gånger tror du att man som gäddfiskare får uppleva ett sådant fiske som dom visar upp i filmen gäddfeber och sen att man skulle ha med sig ett film team också! det händer inte! man kanske får titta på andra bitar i filmen som är bra och se möjligheter ist för problem!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
King of the Jerkbait!
Collapse
X
-
jag e medveten om att gäddfeber e extrem men att det inte händer är ju fel! hehe! Finns ju trots allt bevis!
Skulle jag göra en film så hade jag varit nöjd med den fångsten de gör i salmo-filmen! Skillnaden är att de grabbarna ska marknadsföra sina beten och kan förbereda denna filmen och klippa ihop ett par års fiske med olika beten!
Som sagt, verkar kass!
SKÅNELAINEN SINAPPI 
Kommentera
-
tycker att man ska vara nöjd bara det släpps fiskefilmer. sen om det är stora eller små fiskar är väl nästan skitsamma, visst det är skoj att se stora feta gäddor landas. men än en gång så är det en fiskefilm och den har ingen direkt handling som en vanlig film. sen är det ju hyffsat svårt att bedömma en film om den är bra eller anus efter att ha sett en trailer. jag kommer bli glad vilken fiskefilm som än släpps, amatörgjord eller reklamfilm,
my 2 cents
Kommentera
-
Någon som vet om den här filmen har kommit ut än, och var den finns att köpa?Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
såg en annons i nya fiskefeber, det är fishmania som säljer filmen tror jag. men om den går att köpa än vet jag inte.
står även att en film om det moderna jiggfisket skulle komma, den filmen längtar jag mer till. lära sig lite polska tekniker
Senast ändrad av bakos; 2006-11-19, 21:45.
Kommentera
-
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
|
5 svar
1 089 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg