Fiske i Östersjön eller i Stockholms skärgård mm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i Östersjön eller i Stockholms skärgård mm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske i Östersjön eller i Stockholms skärgård mm

    Är det någon som är bra på fiskeplatser i Östersjön eller i Stockholms skärgård eller liknande? Typ exempel på orter som man kan utgå ifrån. Jag kommer dessutom behöva leta upp boenden som kan ta ca 10 pers och att man kan hyra ett par lite större styrpulpetbåtar.

    Jag ska nämligen anordna en fiskeresa och håller på och letar efter bra alternativ här i närheten.

  • #2
    Vad ska ni fiska?
    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

    Kommentera


    • #3
      Vi har fiskat en del i Norge och nu senast på Västkusten. Men jag har förstått att utbudet på arter inte är lika stort häromkring

      Så vad finns det? Havsöring, gädda, abborre, torsk och nån plattfisk. Vad kan det finnas mer?

      Kommentera


      • #4
        Gädda o abborre går ju o fiska längs hela ostkusten. Fast några direkta tips om platser vet jag inte. Brukar ju mest va mindre båtar som hyrs ut.
        Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

        Kommentera


        • #5
          Boka laxfiske med abelsson, wildwater eller ngn vätterguide!

          Kommentera


          • #6
            Åland ligger ju i Östersjön. Där finns bra fiske + båtar och stugor att hyra.

            Kommentera


            • #7
              Har funderat på Åland. Men det kan vara lite för långt bort eftersom vi har några väldigt små barn under 3 år i sällskapet. Antar att de inte vill resa hur långt som helst

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av diflover Visa inlägg
                Är det någon som är bra på fiskeplatser i Östersjön eller i Stockholms skärgård eller liknande? Typ exempel på orter som man kan utgå ifrån. Jag kommer dessutom behöva leta upp boenden som kan ta ca 10 pers och att man kan hyra ett par lite större styrpulpetbåtar.

                Jag ska nämligen anordna en fiskeresa och håller på och letar efter bra alternativ här i närheten.
                Hej Daniel Andersson;

                Kan det här vara något för dig ... http://www.stugknuten.com/stuga.asp?stugid=13054 ... ??

                http://www.trumman.com/fisketips.htm
                Old Firehand

                www.trumman.com
                Senast ändrad av Old Firehand; 2014-07-19, 05:43.

                Kommentera


                • #9
                  Sibbofjärden verkar ju grymt. Hyr ut båtar med ekolod, tror dom har boende också.

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Jerrie, 2022-08-10, 19:43
                  8 svar
                  563 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Vallviksuffe  
                  Startad av Jonnte, 2022-08-15, 07:51
                  4 svar
                  485 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Moddifier  
                  Startad av alfons74, 2024-01-02, 20:48
                  0 svar
                  114 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg alfons74  
                  Arbetar...
                  X