Superstart i Ekoln - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Superstart i Ekoln

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Superstart i Ekoln

Hadde sesongpremiere på åpent vann i går og opplevde et fantastisk gjeddefiske! 7 fisker landet og sluppet ut igjenn, tre fisk over meteren og største fisk var 117 cm og 11,5 kg!! De 4 minste var alle fisk i 3-4 kg's klassen
    Hadde likevel en litt trist hendelse med den største fisken; den hadde slukt jerkbaitet og var kroket dypt i svelget med alle 6 kroker, fikk operert ut krokene tilslutt men fisken mistet mye blod og var i båten forholdsvis lenge (4-5 min) likevel virket fisken ganske pigg når jeg satt den tilbake.
    Vil gjerne høre om det fins noen der ute med meninger og synsinger om det var rett å sette denne fisk tilbake og om dere tror den vil klare seg videre?

Grymt! Kul att se att det verkar vara bra drag i mitt gamla hemmavatten Ekoln... Nästan så man blir sugen på att flytta hem till Uppsala efter att ha läst detta.
    ... everything else is baitfish.

Kommentera

Upp med bilder!

Kommentera

Ursprungligen postat av Intressegäddan Visa inlägg
        Upp med bilder!
        Blir ikke mye til bilder når man fisker alene.... Men noen får man jo tatt med mobilen i ene handa og fisken i andre "ler"! Vet vel ikke om de er så interresante for andre....

Kommentera

Ursprungligen postat av Powereik Visa inlägg
          Hadde sesongpremiere på åpent vann i går og opplevde et fantastisk gjeddefiske! 7 fisker landet og sluppet ut igjenn, tre fisk over meteren og største fisk var 117 cm og 11,5 kg!! De 4 minste var alle fisk i 3-4 kg's klassen
          Hadde likevel en litt trist hendelse med den største fisken; den hadde slukt jerkbaitet og var kroket dypt i svelget med alle 6 kroker, fikk operert ut krokene tilslutt men fisken mistet mye blod og var i båten forholdsvis lenge (4-5 min) likevel virket fisken ganske pigg når jeg satt den tilbake.
          Vil gjerne høre om det fins noen der ute med meninger og synsinger om det var rett å sette denne fisk tilbake og om dere tror den vil klare seg videre?
          Jag tror nog att den kan ha klarat sig. Jag fick upp en gädda i måndags som hade stora läkta sår längs med hela sidan och den var lika glupsk för det

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
          6 svar
          2 202 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg anteman
          av anteman

Startad av Skruttapan, 2008-10-09, 21:59
          174 svar
          40 212 visningar