I går var jag ute nästan hela dagen i
och rusk utan ett minsta hugg
.
Men i dag var det dags för hämnd, efter ungefär en halvtimme så rök det förra pb't (på enorma 2,5kg) all världens väg när en gädda på drygt 4kg tugga i sig min reflexspinnare
.
Här skulle jag varit nöjd även om det inte blev något mer i dag men innan det var dax att åka hem så var tre till på besök i båten varav två var på 4,5kg så det nya pb't blev ordentligt bekräftat
.
Efter att ha fiskat i samma sjö i ca två månader och bara fått små yngel runt kilot så kändes dagens resultat nästan overkligt
Ja just det, polarn råkade naturligtvis ha turen att få en liten tarm på 6,7 men det behöver vi inte prata om
och rusk utan ett minsta hugg
.Men i dag var det dags för hämnd, efter ungefär en halvtimme så rök det förra pb't (på enorma 2,5kg) all världens väg när en gädda på drygt 4kg tugga i sig min reflexspinnare
.Här skulle jag varit nöjd även om det inte blev något mer i dag men innan det var dax att åka hem så var tre till på besök i båten varav två var på 4,5kg så det nya pb't blev ordentligt bekräftat
.Efter att ha fiskat i samma sjö i ca två månader och bara fått små yngel runt kilot så kändes dagens resultat nästan overkligt
Ja just det, polarn råkade naturligtvis ha turen att få en liten tarm på 6,7 men det behöver vi inte prata om

Kommentera