Njaa….kanske inte i år men vem vet??
Var ute ett par timmar med PA och mina tårar bara rann ner för mina kinder,
nu ska jag skvallra lite och berätta varför . PA är en sådan cool sval snubbe och vill aldrig skryta om sina fångster men jag kan berätta att 3 min första kastet så hoppade den första gäddan på HANS krok…
.och jag blev utan ….men skam den som ger sig (eller vad det heter ) .
På ett ställe så fanns det så mycket gäddor , hade kontakt med en riktigt stor som visade sig flera gånger men små gäddorna var mer på hugget så det blev 2 st pytte små gäddor….
PA hade förvarnat mig innan att gäddorna kan sticka under båten osv…jaja tänkte jag det är väl bara att dra upp dem inga problem …en av dessa pytte gäddor höll på sticka under båten och det var tur att den var liten , vilken styrka
…jag vet inte om jag vill ha en stor …inte själv i alla fall …
/cath
Var ute ett par timmar med PA och mina tårar bara rann ner för mina kinder,
nu ska jag skvallra lite och berätta varför . PA är en sådan cool sval snubbe och vill aldrig skryta om sina fångster men jag kan berätta att 3 min första kastet så hoppade den första gäddan på HANS krok…
.och jag blev utan ….men skam den som ger sig (eller vad det heter ) .På ett ställe så fanns det så mycket gäddor , hade kontakt med en riktigt stor som visade sig flera gånger men små gäddorna var mer på hugget så det blev 2 st pytte små gäddor….
PA hade förvarnat mig innan att gäddorna kan sticka under båten osv…jaja tänkte jag det är väl bara att dra upp dem inga problem …en av dessa pytte gäddor höll på sticka under båten och det var tur att den var liten , vilken styrka
…jag vet inte om jag vill ha en stor …inte själv i alla fall …/cath
Kommentera