vi åkte ut vid 9.30 i morse och kom hem 16.00... många fina gäddor runt 4 kg.. störst idag en på 5,25kg och den här 7,25 kg.. vilken härlig fiske dag, många tappade hugg och bra drag i fisken.. alla fick gå tillbaka utom en som satt tråkigt..mvh robban
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
kanon fiske idag 21 gäddor..
Collapse
X
-
finns ett mycket enkelt svar, jag vill inte ha 3000 tänder i min näve...Ursprungligen postat av FlodebananBara en fråga; varför håller du inte i fisken ist för att hålla i en huggkrok?
miinken:huggkroken tillverkade jag en kväll på jobbet för 5 år sen för att jag inte hade någon till kvällen.. den har varit med sen dess..funkar ju
men ska tillverkas en ny...
Kommentera
-
vart är ju lite hemligt tyvärr, men trolling med vobber körde vi idag... en kompis till mig som äger vattnet så det är kanon..mvh robbanUrsprungligen postat av PaggeTja!
Då var dom riktigt i stöten.
Vilken fiskemetod använde ni?
Vart fiskade ni någon stans?
Kommentera
-
Finns en enkel lösning på det. Stoppa inte näven i truten på den!Ursprungligen postat av gösarfinns ett mycket enkelt svar, jag vill inte ha 3000 tänder i min näve...
Tjacka en lipgrip åtminstonde eller varför inte en håv?
Hur som helst, ser ut som ni haft en härlig dag, grattis!Chicka Chicka Fresh!!!
Kommentera
-
Fjantigaste jag hört, du är väl inte en kärring?Ursprungligen postat av gösarfinns ett mycket enkelt svar, jag vill inte ha 3000 tänder i min näve...
miinken:huggkroken tillverkade jag en kväll på jobbet för 5 år sen för att jag inte hade någon till kvällen.. den har varit med sen dess..funkar ju
men ska tillverkas en ny...
Sa inte att du skulle stoppa fingrarna i munnen på den, för det är väldigt dumt.
Att lära sig ta ett gälgrepp kan vem som helst lära sig på en minut, testa gärna. Det är kanske en ggr. på 100 som man råkar ut för skador på fingrarna, men det får man fan bjuda på som fiskare...
I mina ögon hör inte några huggkrokar hemma hos en C&R fikskare på 2000-talet.
Jävligt skoj fiske du haft annars, grattis !sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
603 visningar