Ursprungligen postat av Jörgen
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Abborr Raporter
Collapse
X
-
Omdöme får man av erfarenheter, erfarenheter får man av dåligt omdöme.
Kommentera
-
Köra mindre en 150mm borr efter abborre är bara dumt. Surt att tappa fisk som verkligen är vär att få upp i hålet.
Ursprungligen postat av Unregistered willeyva ute på 27:an idag 150 st totalt.
4 över halvkilot
+ en kilos jag inte fick upp genom hållet. måste skaffa större borr.
men en gäddjävel snodde en favopirken.
Kommentera
-
Unregistered_willey
har bara 100 när jag tävlar så det va det jag hade då. däremot har jag en 130 mms jag ska byta blad på. ska roppartera om kanon fiske idag på ältasjön största 5 hg men det va kanon bra drag i fisken överlag.Ursprungligen postat av Unregistered 1231321Inte om man tävlingspimplar så är det dumt som fan att köra 150mm, 115 eller max 130 gäller då.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
|
2 svar
424 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av HarpoonMan
2025-12-03, 11:09
|
Kommentera