Yaay! Fiskerapport - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Yaay! Fiskerapport

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av berrish
    jodå ja fick fisk på en nilsmaster jerk! (fast jag gillar den inte riktigt, den hänger sig i tafsen allderles för mycket) hehe hurså? har det gått trögt för dej med dom?

menar du Dartmastern (den lilla tjocka) eller menar du betet som är en vanlig Nilsmaster wobbler utan sked??.

menar du den utan sked så tycker jag mest att betet är ett skämt... därför blev jag imponera att någon faktiskt fick en fisk på det. menar du istället Dartmastern så förstår jag om du fick på den. tycker själv riktigt bra om det betet.

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow
      menar du Dartmastern (den lilla tjocka) eller menar du betet som är en vanlig Nilsmaster wobbler utan sked??.

menar du den utan sked så tycker jag mest att betet är ett skämt... därför blev jag imponera att någon faktiskt fick en fisk på det. menar du istället Dartmastern så förstår jag om du fick på den. tycker själv riktigt bra om det betet.
      det var en dartmaster. jo jag fick ju det bevisat att den funkar bra men jag tycker ändå att den sätter sig i tafsen för mycket. jag jerkarde nog kanske bara för hårt. men det betet flög åt helvete senare i veckan efter en gädda glömde jag kolla beteslåset på tafsen och tror du inte att det hade öppnat sig? ajaj.. blev av med en bulldawg samma dag med fast då fastnade jag på botten som tusan! fy fan..........

Kommentera

Ursprungligen postat av CObb
        Mallig har han nog rätt till att vara Kolla hans rekord samt bilder
        aa han har några riktiga kalas fiskar! men kommentaren kanske inte va den bästa'? men men, skit samma...

Kommentera

Grattis berrish till gäddan. Årets första är alltid lika go, vare sig den väger 1,4 eller är tyngre. Ett pb är alltid goast förståss.
          Senast ändrad av Nikita; 2006-08-16, 20:58.
          !!!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av berrish
            aa han har några riktiga kalas fiskar! men kommentaren kanske inte va den bästa'? men men, skit samma...
            okej hålelr emd den var inte så bra !grattis till dom två första gäddorna!

arnemy:dom gnäller för jag säger vad jag tycker alltså kanske något negativt eller något annat...
            Keep talking about me, You are just making me famous..
            MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
            www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

GäddUngeN> Dom kanske tycker att du är en taskig djävel som missunnar andra att vara glada även om det inte är rekordvikter.
              Det gör i varje fall jag, även om jag tror att du inte är en elak typ, utan bara lite obetänksam.

Det finns en bra regel att följa innan man trycker på post knappen.
              Läs vad du skrivit och fråga dig - Vad skulle jag tycka om han skrev såhär om mig?
              !!!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av ten_foot_pole
                Låt mig gissa...Tämnaren, Lindsta-dammen i bakgrunden?
                Hittade denna "gammla" tråd men var lite kul när det var just Lindsta dammen man ser... Har i min ungdom fiskat där.
                Kan säga att gäddor över 6kg inte är ovanligt där på vår/höst!!
                Fick enormt stora gäddor där när jag var yngre troligtvis några över 10kilo och alla på röd/vit Hi-Lo men då man aldrig vägde dom på den tiden så räknas dom egentligen inte...
                Ett år drogs det upp ett flertalet gösar över 6kg, fick själv ett monster som ej blev vägd men uppskattades till runt 7kg men då hade vi båt och åkte nedan för damm luckorna.
                Har dock inte vart där på många år men minnena från monster fiskarna i Lindsta finns där for ever!
                Senast ändrad av Wengrud; 2006-08-17, 15:36.
                www.teamwengrud.se

Kommentera

oh my god!
                  Senast ändrad av Nikita; 2006-08-16, 20:59.
                  SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Nu rensade jag några komentarer...ni vet varför.

Försök att vara lite positiva,
                    det blir ingen bra stämning av tjafs till och med då ni själva börjar komentera dåliga inlägg.

- Ser ni dåliga inlägg så tipsa en moderator genom att trycka på den lilla triangeln som finns i vänstra hörnet av varje inlägg.-

Senast ändrad av Nikita; 2006-08-16, 21:09.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
                    2 svar
                    807 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg marryjoy63  
                    Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
                    2 svar
                    452 visningar
                    3 gillar