Nya Dexter Shad Uv! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya Dexter Shad Uv!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Nya Dexter Shad Uv!

    Premiär! Äntligen så går båten att lägga i på hemma ort och vilken dag på sjön vi fick.
    Lite för soligt för riktigt bra fiske men gud vad skönt att känna brisen i ansiktet och solen värmer gott underbart.
    Dagen börjar bra jag testar en färg som jag minst sagt suktat efter! En rosa uv shad med svart rygg och röd/rosa buk helt super för kall vatten fiske. Jag använder en teknik som passar utmärkt med denna uv shad linjärt fiske som jag skrivit för om på denna blogg.
    Jag väljer en gräs kant som går från 3 till 1.2 meter*jag prick över gräs topparna inte för djupt och inte för grunt och det tar inte lång tid innan det smäller. Karate hugg deluxe en 6,15 kilo väger årets första madame.





    Rosa uv funkar kanon och jag plockar fisk på fisk …….
    Rasmus kämpar verkligen hårt och tillslut ger det utdelning, stolt pappa ser sin son drilla så där ja! Rosa uv igen …..


    Adam kämpar med men blir utan denna dag….. Nästa gång då j…..vlar svär han i båten ….

    När solen tittar fram så prövar vi mer med ännu en ny färg en het orange som har en grym siluett i detta grummel vatten så är det ju bara super och det funkar. Andreas knäcker nollan för året och tar några till.

    Vi kan varmt rekommendera dessa jiggar och dom finns nu på Sportfiskeboden Västerås löp och köp innan din favorit färg tar slut.




    Läs mer på bloggen

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Skruttapan, 2008-10-09, 21:59
171 svar
39 477 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Hepper2
av Hepper2
 
Startad av BERRA BOCK, 2022-12-30, 11:15
7 svar
970 visningar
0 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av RUSTY HOOK, 2023-03-31, 22:50
48 svar
3 310 visningar
2 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av Fiskefuralles, 2023-08-02, 22:17
1 svar
328 visningar
6 gillar
Senaste inlägg Old Firehand  
Startad av Xerup, 2024-03-04, 11:54
15 svar
1 357 visningar
2 gillar
Senaste inlägg MathiasJK  
Arbetar...
X