Måste bara ventilera lite...
Var ute och jiggade gös igår kväll. Det droppade in lite smågösar under gång. Strax innan 22.00 så sög det till ordentligt i spöet. Tung gung. Hurra, antagligen nytt göspb!!! Det stångas på och jiggspöet får verkligen bekänna färg. Ohoj, ny kom den visst upp till ytan...det brukar ju aldrig gösen göra. Nämen, vilken fin gädda! Och sen bar det iväg och då lossnar jiggen. Attans, den var ju 100 cm+ och grov som bara den. Antagligen loosade jag precis ett nytt PB och jag det känns väldigt snopet.
Anyway, ibland vinner man och ibland förlorar man.
Over and out!
Var ute och jiggade gös igår kväll. Det droppade in lite smågösar under gång. Strax innan 22.00 så sög det till ordentligt i spöet. Tung gung. Hurra, antagligen nytt göspb!!! Det stångas på och jiggspöet får verkligen bekänna färg. Ohoj, ny kom den visst upp till ytan...det brukar ju aldrig gösen göra. Nämen, vilken fin gädda! Och sen bar det iväg och då lossnar jiggen. Attans, den var ju 100 cm+ och grov som bara den. Antagligen loosade jag precis ett nytt PB och jag det känns väldigt snopet.
Anyway, ibland vinner man och ibland förlorar man.
Over and out!
Kommentera