PIGGHAJ o MAKRILL på Västkusten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PIGGHAJ o MAKRILL på Västkusten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• PIGGHAJ o MAKRILL på Västkusten

Fisket efter Pigghaj börjar nu sätta fart och vi har landat fina hajar vid varje guidning de senaste veckorna.
    Största haj som kunder hittils har landat i min båt vägde 5,1 kg och togs lustigt nog på en Torskhäckla. Vi har även tappat två hajar vid båtkanten som har varit större än det.... kanske är det din tur nästa gång och fightar upp årets haj rekord!!!

Makrillfilé är enligt min uppfattning ett av de bästa betena till haj och med den otroliga tillgång av makrill som det är nu så har jag alltid nyfiskat bete ombord på guidebåten.

Områdena som jag guidar på är SV Marstrand till NV Måseskär med utångshamn från Marstrand, Rönnäng, Skärhamn, Mollösund eller Ellös.

Inom kort drar även laxfisket i Vänern igång och det är redan nu hög tid att höra av er för att ni ska ha en chans att få den dag ni önskar fånga er drömlax på. Vi börjar köra laxtrolling från början av september och bästa tid är oktober till december. Varma goa flytoveraller finns till alla ombord.

Den tredje helgen i Oktober 20,21 o 22 / 10 kommer jag att fiska i Kållandsöträffen, Team Västkust i år sponsrad av Fishing production som marknadsför några av marknadens klart bästa fiskelinor, stryktåliga stumma linor med grym brottstyrka. Klart bättre än fireline.
    Nu har du möjligheten att följa med Team Västkust och kämpa för att fiska hem Kållandsöträffen, lära dig massor om laxtrolling och inte minst uppleva trollingtävling när det är som bäst.

Ring mig direkt eller maila.
    Välkomna!
    Mvh / Fiskeguide Mathias
    0705-85 63 62
    hemsida: www.sportfiske.org

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av AdamA, 2004-06-02, 17:32
6 svar
2 198 visningar
0 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman

Startad av Skruttapan, 2008-10-09, 21:59
174 svar
40 201 visningar