Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Drevviken
Collapse
X
-
Va du ute igår? Rodde du förbi badudden när det hade börjat mörkna lite?Ursprungligen postat av pikehunter Visa inläggVar ute en sväng och testade lite. Blev 4 stycken med 7hektos som störst(polarens såklart)..
Vädret växlade ganska mycket men lite aktivitet i ytan trots allt!
[ATTACH=CONFIG]80429[/ATTACH]
Kommentera
-
Vad tar du dom på?Ursprungligen postat av pikehunter Visa inläggVar ute en sväng och testade lite. Blev 4 stycken med 7hektos som störst(polarens såklart)..
Vädret växlade ganska mycket men lite aktivitet i ytan trots allt!
[ATTACH=CONFIG]80429[/ATTACH]
Kommentera
-
Tänkte liva upp tråden lite grann, jag var nere en sväng efter jobbet idag för att testa jigga borre. Första gången i drevan. Det var mkt liv i ytan och en snipa landad på 1,5 timmars fiske. Är det någon annan som varit ute något på sistone?
Är det någon som vill ha sällskap i ett vattengående don så hänger jag gärna med. Skulle vara kul som fan att komma åt lite bättre. Jag har en motor på 4hk men ingen båt om det kan lura någon
Kommentera
-
Har inte varit på drevvan i år än men på lördag så ska jag ut. Hoppas att det inte regnar för mycket bara.Ursprungligen postat av Brittolof Visa inläggTänkte liva upp tråden lite grann, jag var nere en sväng efter jobbet idag för att testa jigga borre. Första gången i drevan. Det var mkt liv i ytan och en snipa landad på 1,5 timmars fiske. Är det någon annan som varit ute något på sistone?
Är det någon som vill ha sällskap i ett vattengående don så hänger jag gärna med. Skulle vara kul som fan att komma åt lite bättre. Jag har en motor på 4hk men ingen båt om det kan lura någon
Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
Kommentera
-
Tycker prognosen ser rätt lovande ut! Återkom gärna med rapport
Såg att sportfiskarna anordnat en abborretävling som äger rum imorrn. "Sveriges längsta abborre", så har man nåt att slita för om inte annat!
http://www.sportfiskarna.se/Om-oss/A...ArticleID/5560Senast ändrad av Brittolof; 2016-05-13, 22:22.
Kommentera
-
Blev en gädda på 6 timmar. Glömde att ta med ankaret så blev inte alls så mycket kastade. Rodde mest runt och trollade.Ursprungligen postat av Brittolof Visa inläggTycker prognosen ser rätt lovande ut! Återkom gärna med rapport
Såg att sportfiskarna anordnat en abborretävling som äger rum imorrn. "Sveriges längsta abborre", så har man nåt att slita för om inte annat!
http://www.sportfiskarna.se/Om-oss/A...ArticleID/5560
Kommentera
-
Vart har du båten nu? Jag står i kö i länna gårds fiskeförening. Men funderar på att köpa en å lägga den längst kanten utav skogås sidan.Ursprungligen postat av pikehunter Visa inläggNågon som vet om det finns någon ledig båtplats någonstans i sjön? Jag måste tyvärr flytta min plasteka som redan ligger vid sjön.
Alla tips mottages villigt.
Mvh Christoffer
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
600 visningar