året begynte med lakefiske der den størte ble denne på 2,4kg

isfiske etter gjedde ble det også en del av.

fiskekompis Knut

ble ingen store madamer med OK fisk.
Så i April tok jeg,Knut og Michael en tur til Blekinge. Mager fangst men en artig tur som vil bli husket av homofile okser som drev insest og en beisa Knut og råning i staden og motthugget fra en meiter hehehe

Våra svenska kompisar

Når vi kom hjem og begynte å jerke i kjente vann ble det fart i sakene, Michael klinte til med en 8+ fisk.

Så begynte storfisken å bevege seg i Nitelva og david var vel først ut med 10+

så kom min første 10+ og min førte tur på legevakta

men resultat avrevet sene og en stiv penkefinger. 3 uker i gips.....

Så Nordfjorden

med Thilesen
galna Norbaggar

så var det sjøørretfiske med gips

Så hadde jag med meg en av mine fiskkompisar på steinsfj. og han fikk ny pers på gjedda 6+

så började gjeddan at leke.............og våren var her...........

og når gjedda leker så må andre det også, uff å barnslig.

Her har vi vel årets med glupske gjedde.

Når man har en slik halvfordøyd gjedde i kjeften og enda tar et bete, ja da vil jeg si man er sulten.

Så var det en ny gjestopptreden i båten og jammen ble det ikke pers på killen LOS. 7+

Så kom Michael med en 10+ tatt på firetiger phantom. Satan å gutten skalv,heheheh

en grei gjedde tatt i Øyeren, legg merke til hansken heheheh

Så var det en havsöringstur til Sörlandet med en kompis.

Så ble det gjeddfiske igjen på Öyeren

Så kom det noen svenske venner på besøk, vi bodde på steinsfj. men var også en dagstur på Øyeren og det ble litt av en tur for en av gutta, eller egentlig for begge to. men han ene fikk en på litt over 7, en på litt over 9 så fikk han sin første 10+, jeg fikken på 10,5 mens han andre svensken fikk en snipe og en knekt stang.
storfiskeren til venstre.

ståle klinte til med en flott borre på steinsfj. 1,4kg

nei da såååååå

51cm og 1,41 kg

Michael med sin første borre over 1kg

lite dyr

så var daniel på besøk hos ståle og han nappet opp et par av disse på flytebrød.

så gikk det rykter om gjørs på et spesielt sted på Øyeren og jammen gudie ikke david meg til to stykker, her med den størte.

gudien

litt mer Øyeren med det begynte å bli varmt i vannet og fisket avtok /ble semre.

Så var det karpedags. Iversen og Eirik forbarmet seg over to stykk men null erfaring. Jeg skulle være med Iversen og det skulle vise seg å bli viktig. Viktig med rett gudie.
nei da så gutter, ble det noe fisk ??

som den eminente gudie så fikk vi jo karpe, her med min livs første karp.

så ble det ny bil å i mangel av kvinnliga flotte modeller så tok jag selv den jobben.

Vi hadde ikke lagt gjeddefiske på hylla, men nå gikk det i overfaltebete og denne vakre fisken fikk jeg en sommernatt på steinsfj. 6+

så var det sommerferie og fam. tid, med fisking hehehe
Her er min systers sönn Daniel

mmm det biter jo ikke.

men så

ble også et par laks i stortelva i Tvedestrand.
Her med Erik A 5+

og min 3+

Så hadde jag en litten jobbtur til Vestkusten i Norje og da fikk jag også tid til lite fiske, og den ble en svele/laks

Så var det fjelltur med Bjørnar og ørret som sto på menyen, fiske menyen

størte på turen 1+

denne bakken er drøy og den må vi opp go ned opp og ned, men sikkert godt av det.

så ville thile ha asp og etter som ståle og Michael hadde tipset meg om et sted så dro vi dit og vips så slo han meg i konken

så var det årets laksefisketur i mandal.
når en liten mus skal spise opp en hel fiskeveske heheh

mye venting

lite fisk

zzzzzzzzz

men så........

fast fisk og den var stor, kunne det være storlaks

utsultet på suksess ble det en vanvittig jubel .........

7+ så storlaks var det.

stor fisk fortjener lang stokk...........
turen ble veldig blannet, laksen ble stjålet og jeg mistet 95% av lakseutstyret mitt, men men ..................
så var det litt overflatefiske igjen etter gjedde og nå på skotterud og med Michael som den heldige. Viper var bete.

men jeg var også heldig som fikk noen fine bilder.........

høsten begynte å komme og storfisken kom på talefot igjen, her med en 8+ fra skotterud.

så reiste vi ned til Blekinge igjen, nå var det jeg og ståle.
meg med årets slips.
4,7 og 98 cm

og ståles fine fisk.

igjen dårlig fiske og igjen skulle jeg/vi lykkes når vi kom hjem hehehe
9+

6+

borte bra men hjemme best.
jakte begynte å elgen ble urolig.........

så var det dags med en 10'a på Michael

en litt mindre på meg.

Höstfisket var ok

jeg og Michael hadde en grei sistetur der oppe. begge på over 6kg

så kom isen igjen

ga kona et nytt kamera til jul men undervannsfunksjoner så gleder meg virkelig til å forsette å ta bilder i 2008

Ja det var vel mitt fiskeår med mina kompisar i 2007.
Må få lov til å sende en ekstra hilsen til mine svenske venner. Rauno,Nicklas,Erik,anders, costi bland mange. Takk for to trevlige turar til Blekinge. Selv om fisket inta var bra så har jag hatt to jävlit bra turer.
Så får ja pröve å få til et lite treff i Norje i löpet av sesongen.
Og en takk til fiskesnack og dens adm. som gjör en flott jobb med sidan..........
isfiske etter gjedde ble det også en del av.
fiskekompis Knut
ble ingen store madamer med OK fisk.
Så i April tok jeg,Knut og Michael en tur til Blekinge. Mager fangst men en artig tur som vil bli husket av homofile okser som drev insest og en beisa Knut og råning i staden og motthugget fra en meiter hehehe
Våra svenska kompisar
Når vi kom hjem og begynte å jerke i kjente vann ble det fart i sakene, Michael klinte til med en 8+ fisk.
Så begynte storfisken å bevege seg i Nitelva og david var vel først ut med 10+

så kom min første 10+ og min førte tur på legevakta
men resultat avrevet sene og en stiv penkefinger. 3 uker i gips.....
Så Nordfjorden

med Thilesen

galna Norbaggar så var det sjøørretfiske med gips
Så hadde jag med meg en av mine fiskkompisar på steinsfj. og han fikk ny pers på gjedda 6+
så började gjeddan at leke.............og våren var her...........
og når gjedda leker så må andre det også, uff å barnslig.
Her har vi vel årets med glupske gjedde.
Når man har en slik halvfordøyd gjedde i kjeften og enda tar et bete, ja da vil jeg si man er sulten.
Så var det en ny gjestopptreden i båten og jammen ble det ikke pers på killen LOS. 7+
Så kom Michael med en 10+ tatt på firetiger phantom. Satan å gutten skalv,heheheh

en grei gjedde tatt i Øyeren, legg merke til hansken heheheh
Så var det en havsöringstur til Sörlandet med en kompis.

Så ble det gjeddfiske igjen på Öyeren
Så kom det noen svenske venner på besøk, vi bodde på steinsfj. men var også en dagstur på Øyeren og det ble litt av en tur for en av gutta, eller egentlig for begge to. men han ene fikk en på litt over 7, en på litt over 9 så fikk han sin første 10+, jeg fikken på 10,5 mens han andre svensken fikk en snipe og en knekt stang.
storfiskeren til venstre.
ståle klinte til med en flott borre på steinsfj. 1,4kg
nei da såååååå

51cm og 1,41 kg
Michael med sin første borre over 1kg
lite dyr
så var daniel på besøk hos ståle og han nappet opp et par av disse på flytebrød.
så gikk det rykter om gjørs på et spesielt sted på Øyeren og jammen gudie ikke david meg til to stykker, her med den størte.
gudien

litt mer Øyeren med det begynte å bli varmt i vannet og fisket avtok /ble semre.
Så var det karpedags. Iversen og Eirik forbarmet seg over to stykk men null erfaring. Jeg skulle være med Iversen og det skulle vise seg å bli viktig. Viktig med rett gudie.
nei da så gutter, ble det noe fisk ??
som den eminente gudie så fikk vi jo karpe, her med min livs første karp.
så ble det ny bil å i mangel av kvinnliga flotte modeller så tok jag selv den jobben.
Vi hadde ikke lagt gjeddefiske på hylla, men nå gikk det i overfaltebete og denne vakre fisken fikk jeg en sommernatt på steinsfj. 6+

så var det sommerferie og fam. tid, med fisking hehehe
Her er min systers sönn Daniel
mmm det biter jo ikke.
men så
ble også et par laks i stortelva i Tvedestrand.
Her med Erik A 5+
og min 3+
Så hadde jag en litten jobbtur til Vestkusten i Norje og da fikk jag også tid til lite fiske, og den ble en svele/laks
Så var det fjelltur med Bjørnar og ørret som sto på menyen, fiske menyen
størte på turen 1+
denne bakken er drøy og den må vi opp go ned opp og ned, men sikkert godt av det.
så ville thile ha asp og etter som ståle og Michael hadde tipset meg om et sted så dro vi dit og vips så slo han meg i konken
så var det årets laksefisketur i mandal.
når en liten mus skal spise opp en hel fiskeveske heheh
mye venting
lite fisk
zzzzzzzzz
men så........

fast fisk og den var stor, kunne det være storlaks utsultet på suksess ble det en vanvittig jubel .........
7+ så storlaks var det.
stor fisk fortjener lang stokk...........

turen ble veldig blannet, laksen ble stjålet og jeg mistet 95% av lakseutstyret mitt, men men ..................
så var det litt overflatefiske igjen etter gjedde og nå på skotterud og med Michael som den heldige. Viper var bete.
men jeg var også heldig som fikk noen fine bilder.........
høsten begynte å komme og storfisken kom på talefot igjen, her med en 8+ fra skotterud.
så reiste vi ned til Blekinge igjen, nå var det jeg og ståle.
meg med årets slips.
4,7 og 98 cm

og ståles fine fisk.
igjen dårlig fiske og igjen skulle jeg/vi lykkes når vi kom hjem hehehe
9+
6+
borte bra men hjemme best.
jakte begynte å elgen ble urolig.........
så var det dags med en 10'a på Michael
en litt mindre på meg.
Höstfisket var ok
jeg og Michael hadde en grei sistetur der oppe. begge på over 6kg
så kom isen igjen
ga kona et nytt kamera til jul men undervannsfunksjoner så gleder meg virkelig til å forsette å ta bilder i 2008
Ja det var vel mitt fiskeår med mina kompisar i 2007.
Må få lov til å sende en ekstra hilsen til mine svenske venner. Rauno,Nicklas,Erik,anders, costi bland mange. Takk for to trevlige turar til Blekinge. Selv om fisket inta var bra så har jag hatt to jävlit bra turer.
Så får ja pröve å få til et lite treff i Norje i löpet av sesongen.
Og en takk til fiskesnack og dens adm. som gjör en flott jobb med sidan..........

Fina bilder! Den med abborren (knapra fena) är en av de snyggaste fiskebilder jag sett. Platsar på ett fiskemagasinsomslag
Kommentera