i dag sto glomma/Nitelva for tur igjen. Våknet opp med 10- og rosin pikk
, det fristet ikke veldig å gå ut å starte opp Terra bilen å henge på hengeren. Men er man syk (fiskesyk) så er det ikke grenser for galskap.
Thilesen virket litt skeptisk der jeg så han sitte på en en lav betongvegg på ved Prixen på Lindeberg. kl var nå 0915. Jeg hadde allerede rukket å hente en liten pakke på posten som kom fra Amerika, to nye alleycat hadde ankommet Ellingsrud. Vi lastet utstyret til Thile i bilen å satte fart mot lensemuseet på Fetsund. Hadde laget meg en ny CD kvelden før å nå satt jeg og Thilesen å sang snap snap snappi iz a crokodil eller noe hehehehe.
Så la vi ut båten eller rettere sakt slapp den ut mens vi sang snap snap snappii.
Vår bøgvenn Michael hadde meldt sin ankomst så vi plukket opp han på en brygge i nitelva.
Det var 0,7 grader i overfaltevannet, ca 1,5 grad lavere en sist. si så snappi, og dette hadde nok påvirket gjedda noe, for den var ekstremt trøg, så trøg at 2/3 av båten blanka.
Og den jeg fikk var heller ikke noe å meldte inn som mulig ny norgesrekord.

Jeg husker en gang jeg og Michael var på steinsfjorden å han led av litt alergi, og den gangen datt det ut en buse, men han klarte å hente den inn igjen før den falt i gultvet i båten, i dag var han igjen opp i nasan, men nå med fingervanter, men så er jo greve rimelig svært da.

Muskyhunter ???? Michael nå må du prøve å lande etter turen din i USA, vi jakter ikke Musky i Norge, desverre. Kan være tøft for deg å få den slengt ut slik, men desverre vi har ikke musky i Norge.

Thile hadde vært hos frisøren i går..................

Det ble med den ene fisken, men en ok tur, der kulda slapp taket utover dagen og lemmer gikk over til pølsestørrelse igjen.
Her poserer Michael med et av hans favorittbeten Bikini

Thilesen hadde klipt seg i går........................
her poserer han med en supermusky2000

Så litt undervannsbilder.

Ja ja en trøg tur med en nyklipt thile og en snørbøgete Michael og en fisk i båten, kommer nok sterker tilbake
, det fristet ikke veldig å gå ut å starte opp Terra bilen å henge på hengeren. Men er man syk (fiskesyk) så er det ikke grenser for galskap.Thilesen virket litt skeptisk der jeg så han sitte på en en lav betongvegg på ved Prixen på Lindeberg. kl var nå 0915. Jeg hadde allerede rukket å hente en liten pakke på posten som kom fra Amerika, to nye alleycat hadde ankommet Ellingsrud. Vi lastet utstyret til Thile i bilen å satte fart mot lensemuseet på Fetsund. Hadde laget meg en ny CD kvelden før å nå satt jeg og Thilesen å sang snap snap snappi iz a crokodil eller noe hehehehe.
Så la vi ut båten eller rettere sakt slapp den ut mens vi sang snap snap snappii.
Vår bøgvenn Michael hadde meldt sin ankomst så vi plukket opp han på en brygge i nitelva.
Det var 0,7 grader i overfaltevannet, ca 1,5 grad lavere en sist. si så snappi, og dette hadde nok påvirket gjedda noe, for den var ekstremt trøg, så trøg at 2/3 av båten blanka.
Og den jeg fikk var heller ikke noe å meldte inn som mulig ny norgesrekord.
Jeg husker en gang jeg og Michael var på steinsfjorden å han led av litt alergi, og den gangen datt det ut en buse, men han klarte å hente den inn igjen før den falt i gultvet i båten, i dag var han igjen opp i nasan, men nå med fingervanter, men så er jo greve rimelig svært da.
Muskyhunter ???? Michael nå må du prøve å lande etter turen din i USA, vi jakter ikke Musky i Norge, desverre. Kan være tøft for deg å få den slengt ut slik, men desverre vi har ikke musky i Norge.
Thile hadde vært hos frisøren i går..................
Det ble med den ene fisken, men en ok tur, der kulda slapp taket utover dagen og lemmer gikk over til pølsestørrelse igjen.

Her poserer Michael med et av hans favorittbeten Bikini

Thilesen hadde klipt seg i går........................
her poserer han med en supermusky2000
Så litt undervannsbilder.
Ja ja en trøg tur med en nyklipt thile og en snørbøgete Michael og en fisk i båten, kommer nok sterker tilbake

Kommentera