Riktigt skitfiske idag i Stockholm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Riktigt skitfiske idag i Stockholm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Riktigt skitfiske idag i Stockholm

Jag, Cribba, Stizo, Jörgen, Martin och två kompisar till Stizo var inne i Stockholm City för att meta Gädda och filma idag.

Var inne i stan runt 7:30 för att börja plocka upp betesfisk. Redan där började det knasa ... Stizo lyckades iofs plocka upp en efter en (med ganska långa mellanrum). Agnet var bröd ... Jag och Cribba körde med mask med sämre resultat. När hinken var fylld med Mört gav vi oss av till "hemliga platsen" som alla redan känner till och började Gäddmeta.

Tiden gick ... och gick ... och gick ... inte en Gädda på hela jäkla dagen. Det enda som var i närheten var att en av Cribbas Mörtar var lite sargad efter något ... förmodligen Gädda eller Gös.

Kan bara konstatera att detta var en riktig skitdag !!! Iallafall där vi var ... undrar vad man ska skylla på ? Kamerornas närvaro ? Väderomslag ? Stizo pissade i vattnet ? Hmm ...

Denna dag kostade en slant med ... tre kompletta tackel rök bland de vassa stenarna i vattnet, ett spö gick av, biljäveln krånglar och kokade när jag kom hem. Fördjävligt ... sitter och tröstar mig med en bira nu.

Hoppas ni haft bättre fiskelycka ...
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

hehe! låter som en lyckad dag! själv håller jag och mitt band på att spela in första låten på ett demo... låter riktigt bra än så länge! bara trummor som skall lägas nu och det är inte mitt arbete!
    Rostbiff opch vinäger

Kommentera

schlusser HALLOWEEN SUGER !!!! muahahahahahaha, bergman de va ju kanske inte den bästa av fiska dagar, kom hem och kände då att ja hade bränt ansiktet som fan, (du vet mitt pigment suck), men nu har vi ett nytt kanske lite hemligare ställe, !!! när testas de ???, ska vi köra en snabbis bara du och ja eller ??? (hmm de där lät VÄLDIGT fel), aja, får testa de lite!!!
      [FONT=Franklin Gothic Medium]José Cuervo & en kall Corona med en lime[/FONT]

Kommentera

Cribba, ska överlägga med damen när det passar ... jag ska fasen testa några kvällar efter jobbet i veckan men då är ju inte du hemma. Nya stället väntar vi med tills du kommer hem ...

Kommentera

cribba. jag menade nog inte någon helloween demo. mitt band spelar inte samma musik som helloween eller maiden, lite mer likt staind och lite mer "regular" hårdrock... jag kan väll ta med en demo till skolan så får du höra... låter faktiskt riktigt bra...
          Rostbiff opch vinäger

Kommentera

bra de bergman, och schlusser ja allt e ju bättre än halloween före matten lixom, ush plågeri !!! staind e ju iförsej bra och creed och så !!

Kommentera

nej själva dagen halloween e cool, ja e ju född på alla helgons natt vetu, (man e ju ett helgon )

men bandet suger, creed e grymma, fast de finns bättre !

Kommentera

Cribba, är det sant ? Fan jag fyller med den 2:a Nov ...

Kommentera

creed suger men children of bodom rockar
                  Blää

Kommentera

va fyller du år den 2 november ????

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
                    2 svar
                    804 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg marryjoy63  
                    Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
                    2 svar
                    452 visningar
                    3 gillar