Någon som hört om Norsen gått upp i Klarälven runt Karlstad ännu?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Norsen?
Collapse
X
-
Den är nog redan ute i vänern igen...Ursprungligen postat av greatdanne Visa inläggNågon som hört om Norsen gått upp i Klarälven runt Karlstad ännu?
Kommentera
-
håller med, försöker vara där tidigt innan det blir överbefolkat. nu känns det värdelöst.Ursprungligen postat av Everflow Visa inläggsamma gamla visa som varje år. ser inte nöjet i att fiska på en sådan överbefolkad plats.
har iofs en båt där så jag kan glida ut och lägga mig på lite mindre fiskat vatten utanför mynningen...
finns ju andra platser också. dags att prova dem nu känns det som. verkar som att även gösen är tidig i år...sigpic
Kommentera
-
Skall du hitta områden där det är "mindre fiskat" får du nog leta dig längre bort än så.Ursprungligen postat av greatdanne Visa inlägghåller med, försöker vara där tidigt innan det blir överbefolkat. nu känns det värdelöst.
har iofs en båt där så jag kan glida ut och lägga mig på lite mindre fiskat vatten utanför mynningen...
finns ju andra platser också. dags att prova dem nu känns det som. verkar som att även gösen är tidig i år...
Kommentera
-
Dock kan man ju fundera på vad som hände med norsen i år??. Någon kunnig som anser sig veta vad som hänt?, mig veterligen så har det aldrig hänt att norsen uteblivit ifrån ansamlingarna i forshaga. Det blev liksom aldrig någon "Slomning" i år.. innan man visste ordet av så var fisken tillbaka ute i Vänern igen. Vad hände??.. och varför??. det skulle vara intressant att veta!.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
606 visningar