Landlax vättern - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Landlax vättern

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• snickarn
    replied
    Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
    Haha japp jag klagar som är från Jönköping, är en snål jävel. Och har en dyr bil att åka i....köper hellre nya prylar som kan ligga i fiskeboden utan att användas för att soppan är för dyr
    =P mjo min bil drar som f an också, ibland önskar man att man hade nån liten jävla fiat punto med moped motor=D då skulle de bli mycke billigare att åka o fiska.. nackdeln då är väl att fiske grejerna inte får plats

och nu är ju faxist soppan billig som fan, tankade för 11,84 inatt så de e bara att tanka och åka[/QUOTE]

11.84 som hittat jag har bara ca 30 mil med volvo och trailer som drar 1.5 liter milen .enkel resa

Lämna en kommentar:

• Tekky
    replied
    Ursprungligen postat av Hulan Visa inlägg
    QUOTE=Tekky;396299]klagar du över mil? va har du från jönköping? 6 mil?
    då är jag inte halvvägs ens=P
    och ändå åker jag 1-2 gånger i veckan hela vintern med eller utan båt på släp...
    med undantag får några få veckor nä'r vädret är för kasst=P

Haha japp jag klagar som är från Jönköping, är en snål jävel. Och har en dyr bil att åka i....köper hellre nya prylar som kan ligga i fiskeboden utan att användas för att soppan är för dyr [/QUOTE]

=P mjo min bil drar som f an också, ibland önskar man att man hade nån liten jävla fiat punto med moped motor=D då skulle de bli mycke billigare att åka o fiska.. nackdeln då är väl att fiske grejerna inte får plats

och nu är ju faxist soppan billig som fan, tankade för 11,84 inatt så de e bara att tanka och åka

Lämna en kommentar:

• Hulan
    replied
    QUOTE=Tekky;396299]klagar du över mil? va har du från jönköping? 6 mil?
    och ändå åker jag 1-2 gånger i veckan hela vintern med eller utan båt på släp...
    med undantag får några få veckor nä'r vädret är för kasst=P[/QUOTE]

Haha japp jag klagar som är från Jönköping, är en snål jävel. Och har en dyr bil att åka i....köper hellre nya prylar som kan ligga i fiskeboden utan att användas för att soppan är för dyr

Lämna en kommentar:

• Skruttapan
    replied
    Jag åker nog i slutet av denna månad! blir bara att fiska i 1 1/2 dag men det är iaf nåt...Toby och meta med löja ska det bli!

Lämna en kommentar:

• Tekky
    replied
    klagar du över mil? va har du från jönköping? 6 mil?
    med undantag får några få veckor nä'r vädret är för kasst=P

Lämna en kommentar:

• Hulan
    replied
    Haha ja risken finns Tekky. Men vi vill ha in mer rapporter om fisket, är det värt alla milen redan?????

Lämna en kommentar:

• Landlax
    replied
    mjo nu funkar det för mig med, misstänker att herr admin kanske viftade me magiska fingret efter att jag påpekat problemet?
    Japp känn dig välkommen

Lämna en kommentar:

• Tekky
    replied
    mjo nu funkar det för mig med, misstänker att herr admin kanske viftade me magiska fingret efter att jag påpekat problemet?

Lämna en kommentar:

• Hulan
    replied
    Funkade bra för mej att komma vidare till sidan Landlax!!!!!!!!!

Lämna en kommentar:

• Landlax
    replied
    hmm.... ser inte så intressant ut=P
    jag förstår inte så¨mycket av nedan stående..
    är de enda jag får fram iaf..

‹�����xÚÝÛrÛ6öÙšÉ? ìlÚîT"%ÙŽeKÌ$qÒ[²ÍÄn»;Ž"! I0�(ÙýÜäò¼ç�¤DJ”ì4I/Ë։˹á\ \%1Y0©¸HGN·ã9„¥y®DûäähÐî:üÖðîù/ÿóâ ™i˜ôâÇGϾ}Lœ¶ëþÜìºç—çäßß\>F� ¹”4U\T»î“9Ä™iºîr¹ì,û!#÷ò¥{…°º8¹xmëÊÌN¨C0„@ iªF `ºƒÁÀÎ6c áGs3?¦iÓ«)Ws*SªÈS!󄜞’Bj];®5L˜¦a·Ùëœ/FÎc‘j–êöåuÆد‘£Ù•v× fT*¦G1@©@òLÀå4b#ç]PÛØíô¢bhÝã%lM²˜j¦ÜÙdKÁ:¯”ã];à»–ÅNDxM´È*#žŽ<³©^}Ø—ãÑL¯>—<Ô3øšDˆ…9Só8>i Ðè$fÄqNŽA&B† FÁ+y:€˜‰°8Îhh5ųß*£Añí·j ` Á·„8½>€¥Á<’"OÃ*Ë*ŸüF]ž€Ð”;‰ÌgçU9þ½t¢²3X*ÐÀuðü÷…YçvpôäÖÒQRTPå¯>àse@ ÆLš Ètv¼î¶ùÖ BôÅZ‚YU'U G‹o óB_Ǭr ”Såœ cžÎ‰d1 ™Cf’MGNÇåiÈ®:Ù šŒ!Žc ¦ÙÓz¢bT³õ\û]›|ñn¾9kÆâ ¾)}]›ðMa)™Ê·‘›si®gØZÎNX2a2æJ×€<>xùð—"jµT™,Ç ½K##r|è×%zÆx¥+k‚>rÄÊSèaäRd<�êœ- ŸJš€*ÎXJ2 ÌnÚí¸ ?ïfWD‰˜‡ä3Ï;> >?Û×Ãq= o4ÎblÖÇ~ó`*òNª5QŒp2ÍÁüµ1›ÃDà¥ãº¿þŠîyå¨÷JË úûŽ»^HÄý Ôh²éðqɦ –ß±`E¬¨¬¿‰©9À;>AM3Ÿ( ‡,Šï£ÃAÿÑá†? $…µ°† TRpD5OzÿdÛ?Öýgw_`©ù ‡ºr«$ˆ©‚d ‘˜lùò›)¨àoÀß…w}#8”Óƒ²(ú‚W�Ê2d¤%Å)[Írv¹„F¤ø´!î!¤]ðž€rN TU¡f á\Ò °z÷n9ÙÍü(vtlò±ãIdu¸®~ØØ’×6Vl_Ÿ Æë•;qV‰B8‘Æ¥îxlbPJ†ìá®P‘½jÑ««Årþ íú½"ýƒÐ|ô•ƒ>t;!6Ï-gµnp¦ÛP7á5á_YáºÂMl‡~'Ò7µØõ¼zAsC<ôQKQéVó\¼1 ˆ‰:•á+uí{h¤†‹;**È#¯®¸Ð}§ÕDv¶£mÚ+lÝizn¢ ä-̹ÓÀÖsÛß™ÿ0]¼IC*P5ÃV#×ú¨ðŽqø8)–]ǶøC€€Çj�jKÌ?ý@›-È@xjÊňÔwÖ]§Æ¶�i‡ÚfZ!k+«„Ʊcfò4ËË”s9„ê"_“ jGh³9CF0ÛRÆä¥`xzjãî `Ëò¾NhKظã4(17Å¥¶ K(ÏÞ)–‚Tn6ƒ–% -A¯¿›A¯B£ì÷i|UÜ~ Ë›%(˜±`>W%AP ³êZ¾µÖ¯}/Âgo#’ð¨m•¯´hË T×iÂu-êŠ U®$£ ¡XËg"‚2ÖÒDJáòggt‡U ×Þâà;‘TEQü.z‘C†+‰‘·�_¢fÛ¾Ùa„EL“¹Hµ oÒ4`gœçdŠ|‹ì÷o’IjJŽG$’Ts…)ßN¹ºh¹¶)¬˜}MòV‹>Ô 5;“º¥¢š£ï.9®ìf–ùq‡§SѤJÛÈO ž;U8X¡Zš‚0Aß„ê!ÒXPx·¥l4Æ/~Õö—EÕY`„(S¦;ðçÆPo¹1j“uó&]SíUÃî'•èmüú…FÐ|þûüú‡ºëƒÂ4·rÑ?qcPÉÒƒ@^‡ŒÐ2L uJ)™?½•$½¦`ëþS„°ÛlpϤh¼G“ì,ôÆ2ÎìNü ã}JTtÄPªæ’/8x%±B#ÚÃ^×PÎÓøMu¼€‹CŽŽM»–oM)ÅH§YYnÔ¡Âp?zZ‚�k‰ ÈæNµÀýçd8界<âq¸ÏÈnchöTc|>‘›1 M€b&Ý©„àP¼ƒ'äv[`Ãûü…<ÏsÙ!<^00‘7J@|K‰wÒöUú¶Ùìþ"=©n㜒~vu†›v¬mµ ûj@ Æ)…ô\–Ô½‘7MßFo!Ö3¢ßàæ^F a5Õdý¸_²„(°c( 1/$q'VÁ,G‡üÌV¾uÁ:êyÝÏë{ý“A×ë9gëÁåÅ«Õ�S²Ý ïÔ;,íÐ3ðêX"Qƒæ\ ¼1U0‘ìG&ìéXu€¹GPœ®á¨'=øï°aD´¯×œu" O=ïéÓíþ\ÆØ}þäüé“ûÛÝHö÷Qbžé7‡rëS4På[œÇ.0iØëXê: y@±úî")z]5K2Çu&Ë-p ÝRþϯל‹ Oõ˜'è{œ¹fg:Å'¹YSÞ|ÚÐ?èÂÊ}ï/yaåðc\XÙ>é4—V†!_ì?—Ý8 Dv-Q\;Nìšü™Aªò:gJ“k‘û¦Å�
    Det var ju inte bra för där skrivs en hel del trevliga saker ang. landlaxfisket.
    Har inte haft det problemet tidigare.
    'hmmm....

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
5 svar
602 visningar
0 gillar