Landlax vättern - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Landlax vättern

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
    du har inte funderat på att ha en länk till sidan i dina inlägg?
    jobbigt att behöva skriva adressen:P
    Bra tips!
    Nu är det bara o klicka på min signatur bild så kommer du till sidan
    Skitfiske / Landlax ( Nu över 240 medlemmar i forumet ;-)

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Landlax Visa inlägg
      Bra tips!
      Nu är det bara o klicka på min signatur bild så kommer du till sidan
      tack har längtat efter det i 2 år, bara inte kommit mig för att säga nått än.. är ju så jobbigt
      ---------------------------------------------------------------------------------------
      Team Pikings

      Kommentera


      • #13
        kan förövrigt meddela att jag var där i tisdags utan ett liv.
        ---------------------------------------------------------------------------------------
        Team Pikings

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
          kan förövrigt meddela att jag var där i tisdags utan ett liv.
          kika gärna in på forumet när du ändå är inne på min sajt.
          Skitfiske / Landlax ( Nu över 240 medlemmar i forumet ;-)

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av Landlax Visa inlägg
            kika gärna in på forumet när du ändå är inne på min sajt.
            hmm.... ser inte så intressant ut=P
            jag förstår inte så¨mycket av nedan stående..
            är de enda jag får fram iaf..

            ‹�����xÚÝÛrÛ6öÙšÉ? ìlÚîT"%ÙŽeKÌ$qÒ[²ÍÄn»;Ž"! I0�(ÙýÜäò¼ç�¤DJ”ì4I/Ë։˹á\ \%1Y0©¸HGN·ã9„¥y®DûäähÐî:üÖðîù/ÿóâ ™i˜ôâÇGϾ}Lœ¶ëþÜìºç—çäßß\>F� ¹”4U\T»î“9Ä™iºîr¹ì,û!#÷ò¥{…°º8¹xmëÊÌN¨C0„@ iªF `ºƒÁÀÎ6c áGs3?¦iÓ«)Ws*SªÈS!󄜞’Bj];®5L˜¦a·Ùëœ/FÎc‘j–êöåuÆد‘£Ù•v× fT*¦G1@©@òLÀå4b#ç]PÛØíô¢bhÝã%lM²˜j¦ÜÙdKÁ:¯”ã];à»–ÅNDxM´È*#žŽ<³©^}Ø—ãÑL¯>—<Ô3øšDˆ…9Só8>i Ðè$fÄqNŽA&B† FÁ+y:€˜‰°8Îhh5ųß*£Añí·j ` Á·„8½>€¥Á<’"OÃ*Ë*ŸüF]ž€Ð”;‰ÌgçU9þ½t¢²3X*ÐÀuðü÷…YçvpôäÖÒQRTPå¯>àse@ ÆLš Ètv¼î¶ùÖ BôÅZ‚YU'U G‹o óB_Ǭr ”Såœ cžÎ‰d1 ™Cf’MGNÇåiÈ®:Ù šŒ!Žc ¦ÙÓz¢bT³õ\û]›|ñn¾9kÆâ ¾)}]›ðMa)™Ê·‘›si®gØZÎNX2a2æJ×€<>xùð—"jµT™,Ç ½K##r|è×%zÆx¥+k‚>rÄÊSèaäRd<�êœ- ŸJš€*ÎXJ2 ÌnÚí¸ ?ïfWD‰˜‡ä3Ï;> >?Û×Ãq= o4ÎblÖÇ~ó`*òNª5QŒp2ÍÁüµ1›ÃDà¥ãº¿þŠîyå¨÷JË úûŽ»^HÄý Ôh²éðqɦ –ß±`E¬¨¬¿‰©9À;>AM3Ÿ( ‡,Šï£ÃAÿÑá†? $…µ°† TRpD5OzÿdÛ?Öýgw_`©ù ‡ºr«$ˆ©‚d ‘˜lùò›)¨àoÀß…w}#8”Óƒ²(ú‚W�Ê2d¤%Å)[Írv¹„F¤ø´!î!¤]ðž€rN TU¡f á\Ò °z÷n9ÙÍü(vtlò±ãIdu¸®~ØØ’×6Vl_Ÿ Æë•;qV‰B8‘Æ¥îxlbPJ†ìá®P‘½jÑ««Årþ íú½"ýƒÐ|ô•ƒ>t;!6Ï-gµnp¦ÛP7á5á_YáºÂMl‡~'Ò7µØõ¼zAsC<ôQKQéVó\¼1 ˆ‰:•á+uí{h¤†‹;**È#¯®¸Ð}§ÕDv¶£mÚ+lÝizn¢ ä-̹ÓÀÖsÛß™ÿ0]¼IC*P5ÃV#×ú¨ðŽqø8)–]ǶøC€€Çj�jKÌ?ý@›-È@xjÊňÔwÖ]§Æ¶�i‡ÚfZ!k+«„Ʊcfò4ËË”s9„ê"_“ jGh³9CF0ÛRÆä¥`xzjãî `Ëò¾NhKظã4(17Å¥¶ K(ÏÞ)–‚Tn6ƒ–% -A¯¿›A¯B£ì÷i|UÜ~ Ë›%(˜±`>W%AP ³êZ¾µÖ¯}/Âgo#’ð¨m•¯´hË T×iÂu-êŠ U®$£ ¡XËg"‚2ÖÒDJáòggt‡U ×Þâà;‘TEQü.z‘C†+‰‘·�_¢fÛ¾Ùa„EL“¹Hµ oÒ4`gœçdŠ|‹ì÷o’IjJŽG$’Ts…)ßN¹ºh¹¶)¬˜}MòV‹>Ô 5;“º¥¢š£ï.9®ìf–ùq‡§SѤJÛÈO ž;U8X¡Zš‚0Aß„ê!ÒXPx·¥l4Æ/~Õö—EÕY`„(S¦;ðçÆPo¹1j“uó&]SíUÃî'•èmüú…FÐ|þûüú‡ºëƒÂ4·rÑ?qcPÉÒƒ@^‡ŒÐ2L uJ)™?½•$½¦`ëþS„°ÛlpϤh¼G“ì,ôÆ2ÎìNü ã}JTtÄPªæ’/8x%±B#ÚÃ^×PÎÓøMu¼€‹CŽŽM»–oM)ÅH§YYnÔ¡Âp?zZ‚�k‰ ÈæNµÀýçd8ç•Œ<âq¸ÏÈnchöTc|>‘›1 M€b&Ý©„àP¼ƒ'äv[`Ãûü…<ÏsÙ!<^00‘7J@|K‰wÒöUú¶Ùìþ"=©n㜒~vu†›v¬mµ ûj@ Æ)…ô\–Ô½‘7MßFo!Ö3¢ßàæ^F a5Õdý¸_²„(°c( 1/$q'VÁ,G‡üÌV¾uÁ:êyÝÏë{ý“A×ë9gëÁåÅ«Õ�S²Ý ïÔ;,íÐ3ðêX"Qƒæ\ ¼1U0‘ìG&ìéXu€¹GPœ®á¨'=øï°aD´¯×œu" O=ïéÓíþ\ÆØ}þäüé“ûÛÝHö÷Qbžé7‡rëS4På[œÇ.0iØëXê: y@±úî")z]5K2Çu&Ë-p ÝRþϯל‹ Oõ˜'è{œ¹fg:Å'¹YSÞ|ÚÐ?èÂÊ}ï/yaåðc\XÙ>é4—V†!_ì?—Ý8 Dv-Q\;Nìšü™Aªò:gJ“k‘û¦Å�
            ---------------------------------------------------------------------------------------
            Team Pikings

            Kommentera


            • #16
              Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
              hmm.... ser inte så intressant ut=P
              jag förstår inte så¨mycket av nedan stående..
              är de enda jag får fram iaf..

              ‹�����xÚÝÛrÛ6öÙšÉ? ìlÚîT"%ÙŽeKÌ$qÒ[²ÍÄn»;Ž"! I0�(ÙýÜäò¼ç�¤DJ”ì4I/Ë։˹á\ \%1Y0©¸HGN·ã9„¥y®DûäähÐî:üÖðîù/ÿóâ ™i˜ôâÇGϾ}Lœ¶ëþÜìºç—çäßß\>F� ¹”4U\T»î“9Ä™iºîr¹ì,û!#÷ò¥{…°º8¹xmëÊÌN¨C0„@ iªF `ºƒÁÀÎ6c áGs3?¦iÓ«)Ws*SªÈS!󄜞’Bj];®5L˜¦a·Ùëœ/FÎc‘j–êöåuÆد‘£Ù•v× fT*¦G1@©@òLÀå4b#ç]PÛØíô¢bhÝã%lM²˜j¦ÜÙdKÁ:¯”ã];à»–ÅNDxM´È*#žŽ<³©^}Ø—ãÑL¯>—<Ô3øšDˆ…9Só8>i Ðè$fÄqNŽA&B† FÁ+y:€˜‰°8Îhh5ųß*£Añí·j ` Á·„8½>€¥Á<’"OÃ*Ë*ŸüF]ž€Ð”;‰ÌgçU9þ½t¢²3X*ÐÀuðü÷…YçvpôäÖÒQRTPå¯>àse@ ÆLš Ètv¼î¶ùÖ BôÅZ‚YU'U G‹o óB_Ǭr ”Såœ cžÎ‰d1 ™Cf’MGNÇåiÈ®:Ù šŒ!Žc ¦ÙÓz¢bT³õ\û]›|ñn¾9kÆâ ¾)}]›ðMa)™Ê·‘›si®gØZÎNX2a2æJ×€<>xùð—"jµT™,Ç ½K##r|è×%zÆx¥+k‚>rÄÊSèaäRd<�êœ- ŸJš€*ÎXJ2 ÌnÚí¸ ?ïfWD‰˜‡ä3Ï;> >?Û×Ãq= o4ÎblÖÇ~ó`*òNª5QŒp2ÍÁüµ1›ÃDà¥ãº¿þŠîyå¨÷JË úûŽ»^HÄý Ôh²éðqɦ –ß±`E¬¨¬¿‰©9À;>AM3Ÿ( ‡,Šï£ÃAÿÑá†? $…µ°† TRpD5OzÿdÛ?Öýgw_`©ù ‡ºr«$ˆ©‚d ‘˜lùò›)¨àoÀß…w}#8”Óƒ²(ú‚W�Ê2d¤%Å)[Írv¹„F¤ø´!î!¤]ðž€rN TU¡f á\Ò °z÷n9ÙÍü(vtlò±ãIdu¸®~ØØ’×6Vl_Ÿ Æë•;qV‰B8‘Æ¥îxlbPJ†ìá®P‘½jÑ««Årþ íú½"ýƒÐ|ô•ƒ>t;!6Ï-gµnp¦ÛP7á5á_YáºÂMl‡~'Ò7µØõ¼zAsC<ôQKQéVó\¼1 ˆ‰:•á+uí{h¤†‹;**È#¯®¸Ð}§ÕDv¶£mÚ+lÝizn¢ ä-̹ÓÀÖsÛß™ÿ0]¼IC*P5ÃV#×ú¨ðŽqø8)–]ǶøC€€Çj�jKÌ?ý@›-È@xjÊňÔwÖ]§Æ¶�i‡ÚfZ!k+«„Ʊcfò4ËË”s9„ê"_“ jGh³9CF0ÛRÆä¥`xzjãî `Ëò¾NhKظã4(17Å¥¶ K(ÏÞ)–‚Tn6ƒ–% -A¯¿›A¯B£ì÷i|UÜ~ Ë›%(˜±`>W%AP ³êZ¾µÖ¯}/Âgo#’ð¨m•¯´hË T×iÂu-êŠ U®$£ ¡XËg"‚2ÖÒDJáòggt‡U ×Þâà;‘TEQü.z‘C†+‰‘·�_¢fÛ¾Ùa„EL“¹Hµ oÒ4`gœçdŠ|‹ì÷o’IjJŽG$’Ts…)ßN¹ºh¹¶)¬˜}MòV‹>Ô 5;“º¥¢š£ï.9®ìf–ùq‡§SѤJÛÈO ž;U8X¡Zš‚0Aß„ê!ÒXPx·¥l4Æ/~Õö—EÕY`„(S¦;ðçÆPo¹1j“uó&]SíUÃî'•èmüú…FÐ|þûüú‡ºëƒÂ4·rÑ?qcPÉÒƒ@^‡ŒÐ2L uJ)™?½•$½¦`ëþS„°ÛlpϤh¼G“ì,ôÆ2ÎìNü ã}JTtÄPªæ’/8x%±B#ÚÃ^×PÎÓøMu¼€‹CŽŽM»–oM)ÅH§YYnÔ¡Âp?zZ‚�k‰ ÈæNµÀýçd8ç•Œ<âq¸ÏÈnchöTc|>‘›1 M€b&Ý©„àP¼ƒ'äv[`Ãûü…<ÏsÙ!<^00‘7J@|K‰wÒöUú¶Ùìþ"=©n㜒~vu†›v¬mµ ûj@ Æ)…ô\–Ô½‘7MßFo!Ö3¢ßàæ^F a5Õdý¸_²„(°c( 1/$q'VÁ,G‡üÌV¾uÁ:êyÝÏë{ý“A×ë9gëÁåÅ«Õ�S²Ý ïÔ;,íÐ3ðêX"Qƒæ\ ¼1U0‘ìG&ìéXu€¹GPœ®á¨'=øï°aD´¯×œu" O=ïéÓíþ\ÆØ}þäüé“ûÛÝHö÷Qbžé7‡rëS4På[œÇ.0iØëXê: y@±úî")z]5K2Çu&Ë-p ÝRþϯל‹ Oõ˜'è{œ¹fg:Å'¹YSÞ|ÚÐ?èÂÊ}ï/yaåðc\XÙ>é4—V†!_ì?—Ý8 Dv-Q\;Nìšü™Aªò:gJ“k‘û¦Å�
              Det var ju inte bra för där skrivs en hel del trevliga saker ang. landlaxfisket.
              Har inte haft det problemet tidigare.
              'hmmm....
              Skitfiske / Landlax ( Nu över 240 medlemmar i forumet ;-)

              Kommentera


              • #17
                Funkade bra för mej att komma vidare till sidan Landlax!!!!!!!!!
                www.solskensmetarna.se

                Kommentera


                • #18
                  mjo nu funkar det för mig med, misstänker att herr admin kanske viftade me magiska fingret efter att jag påpekat problemet?
                  ---------------------------------------------------------------------------------------
                  Team Pikings

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av Tekky Visa inlägg
                    mjo nu funkar det för mig med, misstänker att herr admin kanske viftade me magiska fingret efter att jag påpekat problemet?
                    Japp känn dig välkommen
                    Skitfiske / Landlax ( Nu över 240 medlemmar i forumet ;-)

                    Kommentera


                    • #20
                      Haha ja risken finns Tekky. Men vi vill ha in mer rapporter om fisket, är det värt alla milen redan?????
                      www.solskensmetarna.se

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Skruttapan, 2008-10-09, 21:59
                      171 svar
                      39 477 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Hepper2
                      av Hepper2
                       
                      Startad av BERRA BOCK, 2022-12-30, 11:15
                      7 svar
                      970 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman
                       
                      Startad av RUSTY HOOK, 2023-03-31, 22:50
                      48 svar
                      3 310 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman
                       
                      Startad av Fiskefuralles, 2023-08-02, 22:17
                      1 svar
                      328 visningar
                      6 gillar
                      Senaste inlägg Old Firehand  
                      Startad av Xerup, 2024-03-04, 11:54
                      15 svar
                      1 354 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg MathiasJK  
                      Arbetar...
                      X