De flesta fiskesnackbesökare har nog läst Rudans & Kråkans rapporter från deras fantastiska mälarfiske i helgen. Två fiskar över tio, helt otroligt! Väl värt att tänka på när man läser sådana rapporter är dock att för varje lyckad vända krävs ofta många misslyckanden... Fick just en mycket underhållande fiskerapport från Team Outsidersmedlemmen Kaparn som belyser detta. Trots att man fiskar över 150 dagar/år och har stor rutin finns det som framgår tillfällen då allt bara går snett! Se kylslagna bilder och läs hela rapporten om beachvolleyboll (!), giriga traktorförare och andra motgångar på www.teamoutsiders.com Scrolla ner till DET SENASTE FRÅN TEAMET, rubriken "Murphys lag... -rapport från Kaparns mardrömshelg."
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Samtidigt- en bit därfirån...
Collapse
X
-
Med all skadeglädje jag kunde uppbjuda skrattade jag rått åt era vedermödor.
Ni skriver dessutom bra! Mycket bra faktiskt. Ett nöje att följa era öden.
Och så här efteråt. Visst kommer den helgen bli något att berätta om för barnbarnen?
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Kul att Ni gillar rapporterna och tack för berömmet! Med tanke på att laget består av doktorander, lärare och annat högutbildat folk som alla har skrivande som en bärande del i sina arbetsuppgifter så blir det naturligt att rapporterna håller viss klass språkmässigt sett. När lagmedlemmarna dessutom är fanatiska fiskare med långt över hundra fiskedagar/år så borgar det för att sidan även i fortsättningen kommer fyllas med välskrivna och intressanta rapporter!
Kommentera
-
El crapone! Skumt. Maila mig på kontakt@teamoutsiders.com och berätta vad det är som inte funkar samt lite om Din dator, inställningar, webläsare mm. Sidan är ju rätt ny så vi vill gärna ha feedback kring saker som funkar dåligt så att vi kan fixa dem! Gäller förstås även Er andra. Till Er som kan se sidan: nu ligger två nya rapporter uppe, bland annat från dagens gäddfiske!Senast ändrad av supratress; 2003-11-25, 16:57.
Kommentera
-
Ahh, Nu har jag löst det. Var en punkt för mycket i adressen i mitt första inlägg! Mitt fel.
Adressen i min signatur har dock funkat hela tiden. NU kan Ni emellertid klicka på vilken av länkarna Ni vill!!!
Senast ändrad av supratress; 2003-11-25, 16:58.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
|
2 svar
433 visningar