Idag var jag ut en snabbis med jerkspöt.På Mälaren...
Årets första jerkgäddor är ett faktum.Otroligt skönt.
Jag lägger ut en bild i albumet och om någon vill läsa en fullständig rapport finns den på www.teamoutsiders.com
//Stefan
Årets första jerkgäddor är ett faktum.Otroligt skönt.
Jag lägger ut en bild i albumet och om någon vill läsa en fullständig rapport finns den på www.teamoutsiders.com
//Stefan
Men det går ju lätt att trycka in lite bly där man tror det behövs. Sen är det bara att smälta ihop med tändare. F.ö har jag också reagerat på att det är dåligt med krokar på draget, man får nog aptera nån extra baktill.
Kommentera