Kolla in länken, http://www.metebolaget.se/nyhet_ruda2650.php
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Grym ruda ifrån Ursjön!
Collapse
X
-
Hej Hasse,Ursprungligen postat av HaDo Visa inläggKolla även in Metebolagets sortiment
då ni för närvarande inte är annonsörer här på Fiskesnack.com så är det inte ok med den typen av reklam. Kontakta mig på admin@fiskesnack.com om ni är intresserade av en ny annons här på sidan och kan använda "Annonsörerna informerar" så mycket ni vill.
Mvh Anders BergmanC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Har inget att göra med Metebolaget förutom att jag är vän med grundaren och ger tips. Det jag gör på den sidan är helt ideelt.Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggHej Hasse,
då ni för närvarande inte är annonsörer här på Fiskesnack.com så är det inte ok med den typen av reklam. Kontakta mig på admin@fiskesnack.com om ni är intresserade av en ny annons här på sidan och kan använda "Annonsörerna informerar" så mycket ni vill.
Mvh Anders Bergman
Kommentera
-
Det är snällt av dig att göra det.Ursprungligen postat av HaDo Visa inläggHar inget att göra med Metebolaget förutom att jag är vän med grundaren och ger tips. Det jag gör på den sidan är helt ideelt.
Håller ändå med Bergman om att Metebolaget får hyra in en plats för reklam i så fall. Att du känner ägaren/grundaren gör det inte mer rätt att "tipsa" genom att skapa trådar med länkar till personens företag.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggDet är snällt av dig att göra det.
Håller ändå med Bergman om att Metebolaget får hyra in en plats för reklam i så fall. Att du känner ägaren/grundaren gör det inte mer rätt att "tipsa" genom att skapa trådar med länkar till personens företag.
Ser ingen skillnad i att det tipsas om butiker och annat på denna sida. Jag lär ju inte vara den första som länkar till en butik......Eller?
Kommentera
-
Absolut inte.Ursprungligen postat av HaDo Visa inläggSer ingen skillnad i att det tipsas om butiker och annat på denna sida. Jag lär ju inte vara den första som länkar till en butik......Eller?
Men de andra som gör det har inget samröre med ägarna till butiken, inte vad de erkänner i alla fall.
Om inte Metebolaget behagar betala för reklam här så finns väl ingen anledning att de ska få reklam, det inkluderar ju kompisar som startar trådar och länkar till deras företagssida.
Men men, det är ju upp till Bergman att tillåta eller inte
Metebolaget har säkert bra grejer, har själv köpt från dem och det gick bra.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
603 visningar