Och fiskekamraten.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Årets sutarpremiär för mig.
Collapse
X
-
öhh, simon en fråga varför kör du värsta karpgrejerna i rudtjärn ????, johnny står ju och tar typ 70 sutare på 3-4 dar på ett spö med flötmete, ja lovar det är effektivare !!!, antagligen också roligare. ps om du har såna grejer varför sätter du dej inte i kropptjärr för ??[FONT=Franklin Gothic Medium]José Cuervo & en kall Corona med en lime[/FONT]
Kommentera
-
Trodde aldrig att det skulle dröjja så länge innan någon kommenterade :POriginally posted by calle
Varför har du en dansk flaga på första bilden ?
SVERIGE SKA DE JUH VA!
Jag är halvdansk och det var en skoj grej bara.
Folk som gick förbi på cyckelbanan glodde som tusan.
Kommentera
-
Karpgrejjor:P? Saknar spö till den kalibern och dessutom baitrunners+lina. Mycket som saknas dåOriginally posted by Crubbster
öhh, simon en fråga varför kör du värsta karpgrejerna i rudtjärn ????, johnny står ju och tar typ 70 sutare på 3-4 dar på ett spö med flötmete, ja lovar det är effektivare !!!, antagligen också roligare. ps om du har såna grejer varför sätter du dej inte i kropptjärr för ??
Poden och larmen köpte jag endast till sutarmetet.
Eftersom jag totalavskyr matchmete så sysslar jag inte med det. Tycker att det är totalt urtråkigt. Dessutom tycker jag att det är trevligare att meta i Rudtjärn. Dessutom är förmodligen vattnet i Kroppkärr inte lika varmt som i rudtjärn
.
Jag tycker att pod är smidigt, tycker bara att banksticks är bökigt. Pod+Larm är det mest prisvärda i min utrustning jag nånsin köpt.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
|
2 svar
814 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av marryjoy63
2026-09-04, 05:43
|
||
|
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
|
2 svar
458 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av HarpoonMan
2025-12-03, 11:09
|
||
|
inget napp
av _pitch
Startad av _pitch, 2026-07-26, 09:46
|
6 svar
442 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Shifts
2026-08-27, 19:17
|
Om man är ute den 25 maj redan den 25 april så kan man väl säga att man är ute i god tid i varje fall!?
Kommentera