Kolla Hära !!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kolla Hära !!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kolla Hära !!!!

Jag å polaren va ute å fiskade med hans båt igår men va tvungen å börja röra sig hem för hans proprller hade pajat under färden!!
    Vi drog till min båt istället så drog vi till en vass där jag brukar oftast kunna dra några gäddor! som vanligt satt en på första kastet, en på andra kastet me!polaren hade inte än fått hugg!! Men vi slötade till ett ställe så skrek han jag har en nu ÄNTILGEN !! Det skojiga va att han hade Krokat en brax i ryggen!!! HEHEHE Han blev tyvärr gädd lös å jag tod sex sammanlagt"
    Så kan det va Tja tja

Den som kan sitt vatten har ju alltid en fördel gentemot den som sällan är där eller kommer för första gången.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

BeBest: men är man i samma båt som en som kan vattnet ska det ju spela mindre roll om man är där första gången eller 100:e gången... bara en i båten kan vattnet någolunda... sen är det ju bara att köra betesmatchning så gott det går för resten av pengen!
      Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.

Kommentera

Kommer du till min sjö och vi ger oss ut tillsammans så kommer du inte att kunna matcha mina beten. Men du kan kanske följa mina råd och få låna det du saknar. Jag kanske rent av avstår från att fiska för att kunna hjälpa dig tillrätta.
        Välkommen!
        Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
        2 svar
        807 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg marryjoy63  
        Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
        2 svar
        452 visningar
        3 gillar