Underbar sida! ;) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Underbar sida! ;)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Underbar sida! ;)

Läs och njut!
    Allt är mört som glimmar!

Ja, den var ju speciell, så att säga...
    There's only a thin line between standing on the shores fishing or looking like a complete idiot...

Kommentera

Visst alla har rätt till en ståndpunkt och detta är väl en av många.
      Jag tror dock att majoriteten av alla som kallar sig för sportfiskare gör allt för att lidandet ska bli så minimalt som möjligt. Sen kör dom flesta dessutom c&r så ska man se det positivt så blir ju bara fisken en erfarenhet rikare. Folk som drar upp fisk och låter dom ligga och självdö, är det bland det värsta jag själv vet inom sportfiske. Ska man ha fisken med sig hem kan man väl åtminstonde anstränga sig så pass att man klubbar den snabbt och barmhärtigt.
      Människan har jagat och fiskat i alla tider och så länge man gör det på ett så skonsamt sett som möjligt ser jag inget fel i något av det, även om just jakt är uteslutet för mig personligen då jag är alltför blödig. Jag ser dock inget fel i det så länge det inte handlar om tjuvjakt på utrotningshotade arter.

Kommentera

Det finns väl de som ser världen på det sättet också. Suck!
        Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

"Donate Today!
          You can make sure that Grandpa's old fishing rod won't cause any more pain and suffering. Donate your (and his) fishing rods and reels to PETA! Just like the fur coats that we collect, your donation of fishing gear will help with our educational displays and anti-fishing demonstrations around the world."

Skicka grejjerna till mig istället!!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Flex, 2026-01-07, 10:25
          8 svar
          351 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg billion
          av billion

Arbetar...
          X