vad har hänt med EdgeForum? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vad har hänt med EdgeForum?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• vad har hänt med EdgeForum?

vad har hänt med EdgeForum?
    Den fungerar inte.

Det ligger nere för uppdatering.. men det är ett stort "hål" när det är borta såhär...
    Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!

Kommentera

Visst är det tomt!

Kommentera

Fiskelust fyller väl alla behov man kan ha?

//Stefan
        Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Ursprungligen postat av Rudan Visa inlägg
          Fiskelust fyller väl alla behov man kan ha?

//Stefan
          Nä....
          Att fiska är ju faktiskt riktigt kul!

Kommentera

Håller med där MT !
            Edge blir bara sämre å sämre, oseriösare å oseriösare.
            Doms regler kan piss of, skriver du ett inlägg seriöst får du en varning. Edge har blivit så jäkla oseriöst, eller iofs har det ju vart he alltid. Finns ingen vits å starta en tråd där, för när du väl får svar så får du bara en massa humoristiska kommentarer. Kortfattat sett så är Edge nuförtiden bara till för arbetslösa lata gubber som inte har någe liv. Hur oseriöst som helst om jag får säga det själv..
            Har vart medlem där ett par år och vart en av doms som skrivit mest inlägg.. fast nu är det slut på det. Har helt enkelt tagit bort mitt acc där för ett par år sedan.

Orkar inte med skiten !

/ Flugfiske, sportfiskehälsningar Marcus

Kommentera

Ursprungligen postat av Sportfiskekärlek Visa inlägg
              Håller med där MT !
              Edge blir bara sämre å sämre, oseriösare å oseriösare.
              Doms regler kan piss of, skriver du ett inlägg seriöst får du en varning. Edge har blivit så jäkla oseriöst, eller iofs har det ju vart he alltid. Finns ingen vits å starta en tråd där, för när du väl får svar så får du bara en massa humoristiska kommentarer. Kortfattat sett så är Edge nuförtiden bara till för arbetslösa lata gubber som inte har någe liv. Hur oseriöst som helst om jag får säga det själv..
              Har vart medlem där ett par år och vart en av doms som skrivit mest inlägg.. fast nu är det slut på det. Har helt enkelt tagit bort mitt acc där för ett par år sedan.

Orkar inte med skiten !

/ Flugfiske, sportfiskehälsningar Marcus
              Måste försvara edge lite...om den tiden jag har vart där i 2 år nu.

Skriver/skrev fiskedagbok där spinn och mete förekom har inte fått en enda varning sen jag startade iaf fast den har vart igång ett bra tag c:a ett år nu Ska inte säga att det inte man inte får varningar där men vet inte om det är så illa?.

"Finns ingen vits å starta en tråd där, för när du väl får svar så får du bara en massa humoristiska kommentarer."

Tycker det är samma sak här? det är väl bara skriva att du inte uppskattar några "roliga" komentarer? så farligt är det väl inte.

Arbetslösa lata gubbar som inte har ett liv vet jag inte nåt om...vet inte heller hur du fått ihop informationen heller

Kommentera

Ursprungligen postat av Skruttapan Visa inlägg
                Måste försvara edge lite...om den tiden jag har vart där i 2 år nu.

Skriver/skrev fiskedagbok där spinn och mete förekom har inte fått en enda varning sen jag startade iaf fast den har vart igång ett bra tag c:a ett år nu Ska inte säga att det inte man inte får varningar där men vet inte om det är så illa?.

"Finns ingen vits å starta en tråd där, för när du väl får svar så får du bara en massa humoristiska kommentarer."

Tycker det är samma sak här? det är väl bara skriva att du inte uppskattar några "roliga" komentarer? så farligt är det väl inte.

Arbetslösa lata gubbar som inte har ett liv vet jag inte nåt om...vet inte heller hur du fått ihop informationen heller
                För det första så kan du inte ha mycket till fantasi å hjärna ? Varningar, skämtade jag bara om som en parodi på MT:s inlägg..

Sen för det andra... Antar att du aldrig skrivit i en tråd ex. " Inga onödiga kommentarer " för du har heeeelt fel. Fast man än ber dom inte lagga tråden med skit så visst fan gör dom det.

Och ang. lata gubbar var ett litet citat skämt bara, en vänligt kul kommentar om ett forum, inge mer med det ?

Fiskesnack och Edge är nästan i samma klass ang seriöst. Fast ändå är edge betydligt oseriösare.. det ska du ha helt klart för dig !

Tänk så här " Som att bestiga kebnekaise på 1 dag är som att få ett seriöst inlägg på Edge " Ha en fortsatt bra dag ! Mvh Marcus

Kommentera

Ursprungligen postat av Sportfiskekärlek Visa inlägg
                  För det första så kan du inte ha mycket till fantasi å hjärna ? Varningar, skämtade jag bara om som en parodi på MT:s inlägg..

Sen för det andra... Antar att du aldrig skrivit i en tråd ex. " Inga onödiga kommentarer " för du har heeeelt fel. Fast man än ber dom inte lagga tråden med skit så visst fan gör dom det.

Och ang. lata gubbar var ett litet citat skämt bara, en vänligt kul kommentar om ett forum, inge mer med det ?

Fiskesnack och Edge är nästan i samma klass ang seriöst. Fast ändå är edge betydligt oseriösare.. det ska du ha helt klart för dig !

Tänk så här " Som att bestiga kebnekaise på 1 dag är som att få ett seriöst inlägg på Edge " Ha en fortsatt bra dag ! Mvh Marcus

Shit du vet en hel del fast du inte vart inne på forumet på 2 år

Vi två har en hel del delade åsikter

och jag orkar inte diskutera heller...

Kommentera

Håller med, tråkigt att edge är nere. Man behöver sin dagliga dos. Klart Sveriges bästa forum, sen är det tråkigt att vissa inte klarar av jargongen, en sak som kan underlätta är att lära sig använda smilies på rätt sätt

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Henke E, 2023-10-16, 19:48
                    6 svar
                    1 021 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg gabbu
                    av gabbu

Startad av .art, 2024-08-13, 02:08
                    0 svar
                    109 visningar