Swedishlures.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Swedishlures.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Swedishlures.com

Halloj!

Jag skulle bara vilja nämna för er, som inte har följt min tråd "Se hit alla betestillverkare", att swedishlures.com ligger ute på nätet nu. Gå gärna in och kika och ni som är betestillverkare och vill vara med på sidan skicka in era bilder och info till info@swedishlures.com så lägger jag upp er omedelbums (nästan). Ha det gött!

Skitfiske
    Antonio

Ursprungligen postat av morveto1 Visa inlägg
    Halloj!

Jag skulle bara vilja nämna för er, som inte har följt min tråd "Se hit alla betestillverkare", att swedishlures.com ligger ute på nätet nu. Gå gärna in och kika och ni som är betestillverkare och vill vara med på sidan skicka in era bilder och info till info@swedishlures.com så lägger jag upp er omedelbums (nästan). Ha det gött!

Skitfiske
    Antonio
    Funkar inte ens att klicka på länkarna om man använder Mozilla Firefox. Jag vill också se vad som döljer sig bakom
    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
      Funkar inte ens att klicka på länkarna om man använder Mozilla Firefox. Jag vill också se vad som döljer sig bakom
      Jag vet flodebanan, det är ett stort problem men jag kommer att göra om sidan i ett lämpligare program än publisher inom en snar framtid och då kommer det att fungera. Just nu fungerar den bara i explorer!

Kommentera

Kanonbra sida! Härligt initiativ, snart har du noga alla samlade..!

Kommentera

Ursprungligen postat av _StoraLe_ Visa inlägg
          Kanonbra sida! Härligt initiativ, snart har du noga alla samlade..!
          Tackar. Ja det hade ju varit jäklit kul om alla samlades !

Kommentera

Hej igen! Ville bara meddela att nu är hemsidan omgjord, med en otrolig insats av Henrik Larsson, så ska sidan nu fungera med de flesta (om inte alla) webbläsare och det går även att klicka på bilderna så att man kan se dom i större format. Sen så har det blivit lite andra färger på sidan också och Det finns utrymme för fler tillverkare så tveka inte att skicka in era bilder och er text så lägger jag upp er.

Skitfiske
            Antonio

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Flex, 2026-01-07, 10:25
            8 svar
            374 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg billion
            av billion

Arbetar...
            X