Halloj!
Jag skulle bara vilja nämna för er, som inte har följt min tråd "Se hit alla betestillverkare", att swedishlures.com ligger ute på nätet nu. Gå gärna in och kika och ni som är betestillverkare och vill vara med på sidan skicka in era bilder och info till info@swedishlures.com så lägger jag upp er omedelbums (nästan). Ha det gött!
Skitfiske
Antonio
Jag skulle bara vilja nämna för er, som inte har följt min tråd "Se hit alla betestillverkare", att swedishlures.com ligger ute på nätet nu. Gå gärna in och kika och ni som är betestillverkare och vill vara med på sidan skicka in era bilder och info till info@swedishlures.com så lägger jag upp er omedelbums (nästan). Ha det gött!
Skitfiske
Antonio
Kommentera