Feedback på ny hemsida - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Feedback på ny hemsida

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Feedback på ny hemsida

tjena fiskevänner, slängt upp en ny hemsida som inte har alla sektioner färdiga men "fiskkonservering" är så gott som färdig, men ändringar kommer att göras löpande på olika grejor, kan tänka mig att där finns gott om särskrivningar osv..

Skulle behöva hjälp att hitta fel, buggar och allmän feedback för hemsidan, vad tycker ni borde förbättras, klargöras osv...

http://www.fiskkonservator.se

tack så mycke

Mvh

Fiskkonservator Lubbe
    sigpic
    www.fkpgear.com
    Fiskkonservator.se
    Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Ser bra

ut till en början men jag tycker det blir för mycket bilder(läs stora, höga). När man byter underkategori så tycker jag att bilden "Aktuellt,Avgjutning" och så vidare blir för stor (läs hög). Texten försvinner så långt ner på sidan. Jag tycker också att "header" bilden blir något för hög men det är ju en smaksak. Vidare tycker jag att om du skall ha ram runt bilderna som på sidan avgjutning skall du vara konsekvent och också ha det på tex aktuellt. Under galleriet öppnas första abborren i fulltfönster men resten av bilderna i litet(som jag tror att det skall vara) i alla fall i Opera 10.10. Tror det vore smidigare för användaren om man också kunde bläddra mellan bilderna när du har öppnat den första. Slutligen måste du gå igenom länkarna och länka dem rätt. Var i alla fall ett par som inte fungerade i Opera bland annat.

Har inte tid att kolla mera nu men annars tycker jag att den ser bra ut

//Fred

Kommentera

Ursprungligen postat av toxs Visa inlägg
      ut till en början men jag tycker det blir för mycket bilder(läs stora, höga). När man byter underkategori så tycker jag att bilden "Aktuellt,Avgjutning" och så vidare blir för stor (läs hög). Texten försvinner så långt ner på sidan. Jag tycker också att "header" bilden blir något för hög men det är ju en smaksak. Vidare tycker jag att om du skall ha ram runt bilderna som på sidan avgjutning skall du vara konsekvent och också ha det på tex aktuellt. Under galleriet öppnas första abborren i fulltfönster men resten av bilderna i litet(som jag tror att det skall vara) i alla fall i Opera 10.10. Tror det vore smidigare för användaren om man också kunde bläddra mellan bilderna när du har öppnat den första. Slutligen måste du gå igenom länkarna och länka dem rätt. Var i alla fall ett par som inte fungerade i Opera bland annat.

Har inte tid att kolla mera nu men annars tycker jag att den ser bra ut

//Fred

Tack så mycke
      sigpic
      www.fkpgear.com
      Fiskkonservator.se

Kommentera

Woh!! j tycker det er en rigtig fin och proff sida. Der er massar av information, och det er sället fint och rydeligt up. Et stort + tycker jeg; der er bilder hvor man ser arbetsgangen. Kanon! virkelig proff!!

Kommentera

...

Tackar, uppskattar som sagt alla tankar som kan göra sidan bättre
          sigpic
          www.fkpgear.com
          Fiskkonservator.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Flex, 2026-01-07, 10:25
          8 svar
          379 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg billion
          av billion

Arbetar...
          X