Amerikanska webbshoppar för fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Amerikanska webbshoppar för fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Amerikanska webbshoppar för fiske

Hittade en länk till en amerikansk webbshop vid namn Cabela's, har aldrig hört talas om den förut men de verkar ha en del att välja på och de verkar sälja till utlandet med. Sen länken till Bass Pro Shops, men den har nog många här redan varit på, men kanske inte alla. Om någon vet av några fler bra amerikanska webbshoppar för fiske så kan ni ju posta länken i denna tråd.

Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Cabelas är både jakt och fiske...=) Har sett deras butik på rexhunt fishing.. Hur stor som helst..:p
    Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

Kommentera

Cabelas kan jag varmt rekommendera! Prisexempel Minnkota Maxxum 40, en steglös elmotor med upp till 5 gånger lägre strömförbrukning än Enduran (ju lägre hastighet desto större skillnad, på full fart drar dom lika mycket). Den kostade ca 3800:- ärligt tullad och momsad, hemma på 12 dagar! Pris i Sverige, om generalagenten Duells har nån på lager, är ca 8000:-!!! Andra exempel är: Plano 7592 450:- (1200:- ca i Sverige). Man måste dock se upp med tex ekolod och annan elektronik och en del andra grejor som tom kan bli dyrare än i sverige. Frakten går med UPS och är ända fram till dörren.

Kommentera

om ni kontaktar attitudebaits så får ni garanterat aldrig oönksade konstnader, oroliga för om moms kommer med eller inte osv. fråga vad ni vill ha så kollar de upp vad du får betala för produkten.......en enkel väg det oxå, dessutom på svenska!
        Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
        Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
        Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Attitude baits ser riktigt lovande ut, kommer att testa dom nästa gång. Enligt hemsidan kan man lösa de flesta önskemål och man får alltid veta priset innan man slår till.

Kommentera

BassPro och Cabelas är jättarna. Hos dem kan du finna prylar du inte hade en aning om att de fanns!
            Attitude Baits är svenska uppstickare bosatta i USA. De har inte alla prylar på lager men försöker fixa fram vad som fattas av det kunden söker. Skulle nog kunna säga att om jättarnas lagerhyllor är fulla av fantastiska prylar, så är Attitude Baits fyllda av lika fantastisk som personlig service. Maila och testa dem får du se!
            Jag ska själv göra det! Och jag tror inte att jag kommer att bli besviken. Jag behöver för närvarande ett 8' - 9' spinnspö för lätta beten. Så fort jag fått fram pengarna så kommer ska jag diskutera vilket material, aktion, märke och modell, som bäst motsvarar mina krav! Sen lägger jag min beställning och sätter mig att vänta på lantbrevbäraren.
            Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Hittade just en annan webbshopp med en hel del prylar att välja på (och även denna säljer internationellt).

TackleDirect is the World's Premier Fishing Outfitter, delivering world-class customer service in saltwater, freshwater, and fly fishing tackle from 800+ brands
              Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Kan som flera ovan också rekomendera attitude baits. Har gjort flera beställningar därifrån och servicen har verkligen varit kanon. Förra veckan beställde jag lite prylar på tisdagen, på torsdagen låg dom i lådan, vad säger ni om det!

Att priserna sen är ruggigt låga gör ju inte saken sämre.

Kommentera

Någon som vet nått bra ställe där man kan köpa billiga Manta?
                  Och andra jerkbaits med för den delen..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Flex, 2026-01-07, 10:25
                  8 svar
                  353 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg billion
                  av billion

Arbetar...
                  X