Fina fisken 2012 - Rösta fram vinnaren - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fina fisken 2012 - Rösta fram vinnaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fina fisken 2012 - Rösta fram vinnaren

    Hej! Min mormor skickade in ett bidrag till NA.se tävling "Fina fisken". Jag hade inga stora förhoppningar, men jag kom faktiskt till final!

    Skulle vara jätte kul om ni röstade på mig, jag uppskattar verkligen varenda röst!

    Mitt bidrag är nr 7 "Väringegös"!

    Här röstar ni---> http://na.se/finafisken/final2012

    Så in o rösta med er alla fiskevänner, skit fiske på er!


    You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

  • #2
    Förkastar inte lilltjejens fångst men C&R på Gösen är för mig en vinnare ...

    Kommentera


    • #3
      Hej!

      Vill inte vara elak men går detta under regeln röst fiske? eller gäller den endast tävlingar/omröstningar som existerar på FS?

      "citat från regler på fiskesnack.com"

      Det är EJ tillåtet med så kallat "röstfiske" vid omröstningar och tävlingar
      - Det har hänt att användare bett kompisar att registrera sig enbart för att rösta på deras bidrag i omröstningar och tävlingar. Detta anser vi vara fusk och är ej tillåtet. Uppdagas denna eller annan typ av fusk diskas personen omedelbart från omröstningen/tävlingen alternativt annan lämplig åtgärd. Det är medlemmarnas bedömning som ska avgöra en omröstnings/tävlings utgång och inte hur väl man lyckas övertala kompisar att rösta på sitt bidrag.

      Kommentera


      • #4
        Det gäller nog bara tävlingar på FS...

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Mabo
          Röstade på lilltjejen med borren på 1,4kg. Sorry.
          Jaha! Synd, tråkigt

          Tycker inte direkt den borren är värd det, visst, den är fet. Men den är ju stendöd.
          You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

          Kommentera


          • #6
            Tack så jätte mycket, ni som röstat på mig! Tack
            You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Mabo
              Ok så fisken måste vara levande för att den ska vara värd en vinst? Tycker för övrigt ditt röstfiske är rätt löjligt.
              Jag vet inte varför du är så bitter mot mig?

              Jag tycker bara att det är onödigt att döda en abborre på nästan 1,5 kilo. Som de flesta andra på detta forum.
              You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

              Kommentera


              • #8
                Strunt samma! Hon förtjänar också ett pris, andra priset! ;-)
                You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

                Kommentera


                • #9
                  Jag gillar mest slutkommentaren. "Fick vända ner i Väringens klara vatten" haha, det är ju Coka Cola i Väringen..

                  Kommentera


                  • #10
                    Ursprungligen postat av esoxcisten Visa inlägg
                    Jag gillar mest slutkommentaren. "Fick vända ner i Väringens klara vatten" haha, det är ju Coka Cola i Väringen..
                    Haha, ja! Det var min kära mormor som improviserade lite! Det är faktiskt kul.
                    You can't buy happiness but you can buy fishing gear and that's kind of the same thing

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Xerup, 2022-08-11, 20:19
                    38 svar
                    3 661 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Henke203  
                    Arbetar...
                    X