Fiskestrippen 2014 - Rösta fram vinnarna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskestrippen 2014 - Rösta fram vinnarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Haha Jag vet vem nummer 14 handlar om = Mörthasse Det värsta är att detta har hänt. Keldor du glömde ta med brännskadorna på händerna ......

    Kommentera


    • #12
      Röstar ni på mitt bidrag kanske ni slipper lära er ryska inom de närmsta åren ska dra upp varenda ubåt ur våra vatten!

      Kommentera


      • #13
        Japp Pasi. Glömnde de brända händerna och flugorna som gick upp i lågor.
        Men jag kan också lova saker om ni röstar på mitt bidrag.
        Jag lovar att allt blir bra, och alla kommer att få abborrar på flera kg. Solen kommer att värma er och inte bränna.
        Ni kommer i fortsättningen att kunna ha ett fantastiskt gäddfiske i strålande sol och vindstilla.
        Och ni kommer alltid att få mer hugg än era fiskekamrater.
        Och allt det här bara för en röst...
        Skål kosmonater. :-D
        I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.


        Min Blogg
        http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
        http://www.sportfishinglovers.se/

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Honkamaa Visa inlägg
          Du kan ju rösta på flera bidrag.
          Tack!
          Det hade jag inte hunnit ta in!
          Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

          Kommentera


          • #15
            Jag väljer att lägga min röst på #8 som både var extremt humoristisk men också väldigt snyggt tecknad, lätt tävlingens vinnare.

            Min extremt ironiska och sarkastiska bild av viss medias samt diverse obildades syn på vertikalfisket verkar inte gått hem hos publiken... fanns ju den risken, men kunde inte hålla mig!

            Kul tävling!

            Kommentera


            • #16
              Nr 4
              Sen måste jag rösta på 16, tänker inte chansa på om löftet stämmer eller inte

              Kommentera


              • #17
                jag röstar på nummer 3, lillgäddan

                Kommentera


                • #18
                  Än så länge har jag bara fått en enda röst, så några fler skulle vara en fin tröst, nu När det börjar bli is på Lången skulle jag behöva den där tången, så rösta nu på mitt bidrag så gäddorna slipper mitt handslag. Nummer 17! :-)

                  Kommentera


                  • #19
                    Sista dagen för röstning och det drar ihop sig till slutspurt mellan två mycket värdiga vinnare; Kr0nbl0m och Grollbach. Spännande!

                    Kommentera


                    • #20
                      Ursprungligen postat av Honkamaa Visa inlägg
                      Sista dagen för röstning och det drar ihop sig till slutspurt mellan två mycket värdiga vinnare; Kr0nbl0m och Grollbach. Spännande!
                      Hade jag inte redan röstat skulle min röst lagt på Grollbach!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Xerup, 2022-08-11, 20:19
                      38 svar
                      3 669 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke203  
                      Arbetar...
                      X