De är 2 fristående organisationer men har samarbetar en hel del då de bägge är involverade i tävlingar m.m.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Är du IGFA medlem?
Collapse
X
-
Har/Gör IGFA ngt för sverige ?
[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JohanP Visa inläggI nuläget har IGFA ingen representant här så de har ganska svårt att nå ut... Det kommer att ändras på inom en snar framtid......
Oki, kanonbra. Vad kommer den representanten att göra "för sverige" då ?
[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
det är ju att försöka upplysa om IGFA och dess rekord och regler. Försöka se till så att fler rekord kommer från landet osv. Att fiska med IGFA rules är ju som sagt ett begrepp hos de flesta charterfiskarna utomlands. Här i Sverige har jag inte så stor koll men jag gissar på att ett antal guider kör med deras regler också.
Men mer info kommer!
Kommentera
-
Hej igen.Ursprungligen postat av JohanP Visa inläggdet är ju att försöka upplysa om IGFA och dess rekord och regler. Försöka se till så att fler rekord kommer från landet osv. Att fiska med IGFA rules är ju som sagt ett begrepp hos de flesta charterfiskarna utomlands. Här i Sverige har jag inte så stor koll men jag gissar på att ett antal guider kör med deras regler också.
Men mer info kommer!
Jo visst, rekord osv e jätteroligt men jag har mer snöat in på saker som "IGFA kämpar i samarbete med andra organisationer för att förbättra fiskpopulationerna och för att stärka hotade arter"
Vad görs/är gjort/kommer att göras i Sverige ?
MVH
[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
StabiltUrsprungligen postat av JohanP Visa inläggJa det är en bra fråga. Det återstår att se eftersom vi i nuläget saknar representant. Allt är upp till representanten att lägga krut på vissa frågor.
[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
Att utnämna Umeå för 3:e gången till Sveriges bö.vänligaste stad !!Ursprungligen postat av g0wdn Visa inläggOki, kanonbra. Vad kommer den representanten att göra "för sverige" då ?

Kommentera
Kommentera