Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa fiskebutiken i HELA SVERIGE! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Dogger i Norrtälje, det dom inte har hemma tar dom hem utan krussiduller....

    Kommentera


    • Rekord Jakt och fiske i boden !

      Kommentera


      • Slår ett slag för den lokala butiken, ABC Vildmarks! mesta dels då jag handlat mycket där, trevlig personal och bra grejer!

        För Internet butiker så lägger jag en drive på Beten.nu riktigt fin sida som jag rekommenderar varmt leveranserna är blixtsnabba, ofta får man grejerna dagen efter beställningen.

        Kommentera


        • Med risk för att låta gubbig och tråkig i detta ämne vill jag ändå säga följande: Det är du som gör butiken. Om du väljer att köpa grejer hos din lokala butik, eller varva lite mellan ett par, blir det trevligare eftersom. Butikspersonalen börjar att känna igen dg efter ett tag och ger di mer service. Dra dig inte för att fråga ut dem om allt du vill vite om prylarna, det är deras jobb. Fråga även om tips om lokala vatten. Om de inte är intresserade av det eller inte kan svara på sådana frågor brukar jag tappa intresset av att överhuvudtaget köpa något i butiken. Har jag tid köper jag då billigare på nätet.

          Jag tycker att den bästa butiken är den som bjuder på bra tips vad gäller fisket snarare än sälja det som de för stunden tjänar bäst på.

          Kommentera


          • 1:Trumman.com : bästa gäddbeten förhållande till pris, leverans 1dygn ***** fempoäng

            2:Lundgrens mycket bra beten , leverans 1dygn & specialprylar ****fyrapoäng

            3: Dogger stortsortiment , leverans 1-2dygn ****fyrapoäng

            4:Beten.nu mycket beten och snabb leverans 1dygn **** fyrapoäng

            5:Sportfiskeprylar + megasortiment -men lite dyra ***+ tre+poäng, inget lagersaldo på web

            6:Attitudebaits +mycket bra beten , -dock jättedyra *** trepoäng

            7:Ohlssons +stortsortiment -rätt dyra -leveranstider kan ta länge
            ibland inget lagersaldo på web

            Kommentera


            • Sundbybergssportfiske

              Kommentera


              • Jag anser att Service o kundmottagning är mkt viktigt och är det sen ett stort varusortiment till bra priser ,
                så är det kanon.Därför rekommenderar jag SKEPPA MARIN I NORRKÖPING.

                Kommentera


                • Internetbutik: Metebolaget, mycket bra utbud, service, och fraktkostnad.
                  Fysisk butik: På de som jag har varit på så är det fiske- stig i Eksjö.

                  Kommentera


                  • Sportfiskebolaget i Hässleholm är min favorit butik.
                    Alla i butiken är själva fiskare så dom vet vad dom pratar om.
                    Dom ordnar ofta kurser och föreläsningar med kända fiske profiler.
                    Typ Jörgen Larsson och nu senast Albin sharghi.
                    Jag har även träffat på Daniel "Me Westin" Nilsson och fkpgears Lubbe i butiken.
                    Det som inte finns hemma brukar inte vara något problem att beställa.
                    Dom har hyfsade priser o de brukar dessutom vara prutbart.
                    Av dom 5 butikerna jag har närmast så är det där jag absolut helst handlar.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Xerup, 2022-08-11, 20:19
                    38 svar
                    3 666 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Henke203  
                    Arbetar...
                    X