Ursprungligen postat av Starjonken
Visa inlägg
Nu kom du spikrakt in på några av mina personliga vänner, familjen Vestli; pappa Erik Vestli, sönerna Roger och Jonas, där just Roger och jag har riktigt bra relationer sedan många år tillbaka. Vad beträffar Roger skäms jag en aning, för jag föreslog en veckas trolling efter Lax med honom för ...cirka tio år sedan. Nu är ju Laxfisket i Vänern nästan dött, dvs en spillra av vad det var när Johan Abelsson och jag tävlingstrollade Lax tillsammans i Vänern på 80- och 90-talet.
Ulf Bergqvist, Allans Sportvaruhus i Leksand är också en av mina gamla kunder och vänner...så långt tillbaka som på 1970-talet. Fy tusan vad åren accelererande rinner iväg i en rasande fart!
Nobody & Nothing is for ever!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Sen har jag ju alltid kära gamla Vestli's Fiske här på hemmaplan, och där har jag ju 10% för "lång och trogen tjänst." Så sponsorerbjudandena bara väller in!
En av bombers suveränaste färger! synd att vobblerna inte finns i st över 17 typ 20a skulle rocka fett i hop med 60gr zalt o vestins jätte.Men en rosa 16a har plockat många stora gäddor i våra vatten! långt innan jerkarna blev en fluga.
Kommentera