God Afton !
Idag har varit en rätt härlig dag som starta strax efter 02 då jag ungefär sovit två timmar och vaknar av mig själv. Vaknar med ett kall på fiske !

Pyser ner till jobbet för att göra mitt arbetspass eftersom jag vet att Peter ska ut och jerka och det var jag över taggad för !
Har sovit dåligt ett par nätter tack vare ett par skumma fiske drömmar så när jag vakna inatt kunde jag inte låta bli det var bara så att jag behövde nog fiska av mig
Vi kom nog ut i rätt tid en stund efter lunch. Jag fick plocka första gäddan efter bara ett par kast och tävlingen var i full gång !
plocka nog just nu säsongens största ankar stock idag med !
Dom andra jätte gäddorna vill jag inte visa upp men resultatet i dagens jerk match blev 3-3 när vi avbröt. Kallt och blött var det mot slutet !
kamera mannen Elias fick gå hem lottlös men prova sina egna metoder även idag !
Mvh Thomas Karlström
Skitfiske !

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Idag har varit en rätt härlig dag som starta strax efter 02 då jag ungefär sovit två timmar och vaknar av mig själv. Vaknar med ett kall på fiske !
Har sovit dåligt ett par nätter tack vare ett par skumma fiske drömmar så när jag vakna inatt kunde jag inte låta bli det var bara så att jag behövde nog fiska av mig

Vi kom nog ut i rätt tid en stund efter lunch. Jag fick plocka första gäddan efter bara ett par kast och tävlingen var i full gång !
plocka nog just nu säsongens största ankar stock idag med !
Dom andra jätte gäddorna vill jag inte visa upp men resultatet i dagens jerk match blev 3-3 när vi avbröt. Kallt och blött var det mot slutet !
kamera mannen Elias fick gå hem lottlös men prova sina egna metoder även idag !

Mvh Thomas Karlström
Skitfiske !
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)