Robmaster: Gäddfiske 27april mm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Robmaster: Gäddfiske 27april mm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Robmaster: Gäddfiske 27april mm

Förra veckan var jag å Chrille ute å körde ett landpass på gädda som jag inte haft tid att uppdatera er om. Dock blev det inte mycket fisk men iaf 3 upp å* jag* tog största på första kastet med min egna tail. Sen så tog Chrille 2 på ca 0.5 till 1kilot så inga monster direkt men gött å svinga lite spö!
    *Största och enda för dagen.

Sen var ju även jag och Linus ute på lördagen nu i helgen och det var väl lite små stökigt i början när det blåste såpass för den lilla quintrexen så vi fick lägga om planerna till ett annat ställe. Där började det dock bra Linus smackar på en på innersta paravanspöt efter 10-15 min riktigt stark fisk som stökade bra mycke innan vi kunde landa den, Utlekt fisk på 100+cm vägdes aldrig med kanske runt 6 kilo.Vi nöter på men inte mycket mer händer lite små ryck men inga fasta fiskar. Kör sedan in i en vik å spinnfiskar lite och från ingenstans nyper Linus en till på ca 5 kilo på jerk! vi kör vidare hela dagen trollar å spinnar men inget mer upp i båten och jag får se mig utfiskad av linus vilket känns hemskt Han har börjat på flyt den där så får hålla tummarna att mitt vänder.Blir en tur nu på onsdag troligtvis med farsan å trolla lite lax men återstår att se vad som sker.
    Linus största för dagen.

//Skitfiske

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    www.Robmaster.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
982 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 826 visningar