Team F.A.N – En lokal fiskecommunity | Gold Coast Fishing - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team F.A.N – En lokal fiskecommunity | Gold Coast Fishing

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team F.A.N – En lokal fiskecommunity | Gold Coast Fishing

Som ni vet håller vi till i Ö-vikstrakten och här har vi den lokala sportfiskesidan www.sportfiskefrossa.se som har varit den centrala knutpunkten för likasinnade här i området.
    I samband med att sociala medier växte och nyhetens behag med sidan dog av så har sidan sakta tappat i aktivitet och många medlemmar är bara med för den fina 15% rabatten på Naturkompaniet som man får som medlem.
    Jag har sedan en tid tillbaka sökt efter att hitta ett alternativ till frossan som det kallas då jag vill ha lite mer aktivitet och tyvärr är det inte många aktiva från området på fiskesnack.com
    Och av en ren slump snubblade jag över Team F.A.N på facebook, vad som ursprungligen verkar vara ett kompisgäng egna gruppsida har blivit något av en lokal samlingsplats på nätet för sportfiskare i Örnsköldsvik. Förvisso är det “bara” 70-80 medlemmar just nu men kvalité före kvantitet och jag rekommenderar alla som är fiskeintresserade och har ett facebookkonto att kolla in Team F.A.N
    Tweet

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 001 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 014 visningar