ThePikeFather: Sportfiskemässan 2015. 19-22/3-15 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Sportfiskemässan 2015. 19-22/3-15

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Sportfiskemässan 2015. 19-22/3-15

Sportfiskemässan, detta härliga event. Förra året ställde jag ut som bloggare. Även iår ställer jag ut mig själv som bloggare, men kommer även vara på mässan tillsammans med Svenska Gäddklubben.
    Därav åkte jag ner på torsdagen. Mattias J Fors och jag hade stämt träff torsdag morgon vid 10-rycket.
    10:01 kommer samtalet, “-jag står utanför.” hör man Mattias röst säga.
    Jag var för en gångs skull uppe med tuppen och åt tidig frukost med min tjej, så jag var klädd och redo när Mattias ville åka.

Stadig frukost måste intas när det är långresa i bil till mässan. *
    .
    Lilleman Fors hade inte fiskat något än iår, så han hade en rätt klar önskan om att få blöta något bete på vägen.
    Så vi stannade till vid vatten och tog oss några kast. Dött. *

Big Bandit körde jag på.
    .
    Sista biten innan Jönköping kvalar nog in som bland de finaste vyer man kan ha från bil. (?)
    Jag fick inte till någon bra bild. Jag tror det är Vättern, men låter det vara osagt med mina geografiska kunskaper som är på en treårings nivå.

Japp, jag har en ny vindruta. Tackar tackar. Inte ett enda stenskott eller spricka. Än….
    .
    Sen var det bara att köra sista milen till mässan. Hjälpte till att fixa till det sista i Gäddklubbens monter, och sen gick jag och tog mig ett bord på bloggtorget. Skönt att vara klar inför morgondagen, så kanske man kan sova nåååågra minuter längre.

Nu väntar jag bara in alla andra bloggare och utställare. Ska bli riktigt skoj!!!
    .

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 001 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 014 visningar