Har vart lite dålig på att uppdatera bloggen så här kommer ett lite äldre inlägg som jag missat att lägga ut.
Började med att jag hoppade upp i ottan en härlig morgon (har tydligen vart några såna den här sommaren fast det låter otroligt).
Puttrade ut i båten med jigg prylarna på jakt efter borre. Hittade några fina borrar ganska direkt och hade ett skönt fiske och njöt av vädret.
Härligt morgonljus
Det var fler än jag som gillar abborrar, fru gädda på bilderna nedan var väldigt sugen på en borre som jag hade fångat men den här gången så vann abborren.
Provade och att dra några kast med en liten Salmo Hornet och då smackade det till ordentligt. Misstänkte en gädda först men det var lite för mycket tryck i prylarna så jag blev extra glad när jag såg att det var en asp. Efter en härlig fight och en snabb bild så fick den simma tillbaka på nytt.
En otroligt härlig fisketur, den får man minnas när mörkret och kylan kommer i höst (hoppsan, mörkret och kylan var visst redan här)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Började med att jag hoppade upp i ottan en härlig morgon (har tydligen vart några såna den här sommaren fast det låter otroligt).
Puttrade ut i båten med jigg prylarna på jakt efter borre. Hittade några fina borrar ganska direkt och hade ett skönt fiske och njöt av vädret.
Härligt morgonljusDet var fler än jag som gillar abborrar, fru gädda på bilderna nedan var väldigt sugen på en borre som jag hade fångat men den här gången så vann abborren.
Provade och att dra några kast med en liten Salmo Hornet och då smackade det till ordentligt. Misstänkte en gädda först men det var lite för mycket tryck i prylarna så jag blev extra glad när jag såg att det var en asp. Efter en härlig fight och en snabb bild så fick den simma tillbaka på nytt.
En otroligt härlig fisketur, den får man minnas när mörkret och kylan kommer i höst (hoppsan, mörkret och kylan var visst redan här)Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)