Jag märkte imorse att det var fint väder och att det är 9 grader!Då tänkte jag att jag måste fiska idag, det kändes helt overkligt så här påslutet av december. *Jag har packat betenoch tog jerk prylar samt jigg spön med jiggar för sonen. Det var grumligt ivattnet och jag provade med jerk. efter ett tag förflyttar jag och provar där,men inget. Det är mycket vatten nu i ån. efter ett tag ser jag att Anderskommer fram, trevligt [FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT] vi snackar lite och kollar på nya beten, men skyndaross då vi båda är sugna på att fiska och har inte hela dagen… jag provar ettannat ställe där Anders sa att han har sett vak. Vid första kastet får jag enliten abborre på en jigg. Äntligen! Har försökt hela hösten att fånga de…
Sonen blir taggad och tar över spön och efter några kastropar han att han har fisk [FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT]. Båda kämpar och gäddan är stark.
Läs mer »
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Sonen blir taggad och tar över spön och efter några kastropar han att han har fisk [FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT]. Båda kämpar och gäddan är stark.
Läs mer »
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)