Var ute och pilkade och drog en fisk i ryggen som såg ut som en näbbgädda men utan näbb. Den var rätt kort, 15-20 cm, och munnen var som på en mört. Såg jävla skumt ut. Tyvärr fick jag inget kort på den. Kan de va en bastard? Tycker att jag borde hört m en så fisk om det fanns.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Näbbgädda utan näbb?
Collapse
X
-
Ja en tobis var det, coolt, aldrig sett en sån förut. Måste varit stor för att va en tobis dessutom. Tackar!
Kommentera
-
"olika raser" säger du, många hundar är ju blandade, exempelvis pitbull amstaff. Är de oxå bastarder ?Ursprungligen postat av perp Visa inläggen bastard bland människor är ett barn av ogifta föräldrar, bland djur är det avkomma från olika raser
renrasiga hundar är ju mkt dyrare men många parar sina hundar med andra raser med flit ju. är de ändå bastarder då ?
Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3
Kommentera
-
vilka bastards! *engelska uttrycket*Ursprungligen postat av skrukm Visa inlägg"olika raser" säger du, många hundar är ju blandade, exempelvis pitbull amstaff. Är de oxå bastarder ?
renrasiga hundar är ju mkt dyrare men många parar sina hundar med andra raser med flit ju. är de ändå bastarder då ?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av BosseDHej,
Jag har blivit kontaktad av en forskare från Polen som är på jakt efter material av...3 Foton-
Kanal: Våra svenska fiskar
2026-04-29, 15:00 -
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

nån som har en pappa som inte ska va hans pappa helt enkelt ^^
Kommentera