ALUMACRAFT finns nu i sverige! Återförsäljare WestGear! Kolla in öppningserbjudandena - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse

Annonsera på Tradera

Annonssida: https://www.tradera.com/campaign/sportfiskarna
Skapa annons med sportfiskarna som kampanjkod: https://www.tradera.com/selling/campaign/sportfiskarna
Glöm inte att markera annonsen med kampanjkoden sportfiskarna så att den automatiskt visas ut på vår kampanjsida.
Se mer
See less

ALUMACRAFT finns nu i sverige! Återförsäljare WestGear! Kolla in öppningserbjudandena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • ALUMACRAFT finns nu i sverige! Återförsäljare WestGear! Kolla in öppningserbjudandena

    Nu kan vi stolt presentera en av USAs mestsäljande båtar specialanpassade för fiske.
    Som återförsäljare i Sverige och med direktorder via fabrikerna i USA kommer vi kunna erbjuda våra kunder snabb support samt service och underhåll där även garantiservicar och garantiärenden ingår. Vi erbjuder dig helhetspaketlösningar och en fullservice via våra lokaler i Halmstad. Vårat mål är att kunna erbjuda snabba leveranser och kunna ha de mest eftertraktade modellerna på lager med specialanpassningsmöjlighet här i Sverige.
    Vi har nu öppningserbjudanden på Blocket som sträcker sig ett par veckor till. Jon Boats samt Fishermanmodeller finns att titta på hos oss i Halmstad. Är ni snabba kan ni få med just eran specialanpassade båt redan vid nästa order som ligger i pipeline just nu! Kolla in vårat sortiment på våran hemsida och kontakta oss gärna med era frågor.
    Alla våra båtar och motorer är givetvis CE certifierade.

    Nu kör vi en drive med motor! Skynda att fynda! Gäller tom Fredag!

    http://www.blocket.se/halland/Alumac....htm?ca=20&w=1


    http://www.blocket.se/halland/Alumac...=20&w=1&last=1

    http://www.blocket.se/halland/Alumac...=20&w=1&last=1

    www.westgear.se
    www.alumacraft.com
    info@westgear.se

    073/5441730
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Westgear.se; 2012-04-02, 14:51.

  • #2
    synd bara att det blir så mycket på slag i sverige rek pris i usa på 145 cs är med 20 hk mercury är 8500$ = 60000
    och i sverige blir det 77000 utan motor

    Kommentera


    • #3
      förlåt mitt misstag 85000

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av skralle Visa inlägg
        synd bara att det blir så mycket på slag i sverige rek pris i usa på 145 cs är med 20 hk mercury är 8500$ = 60000
        och i sverige blir det 77000 utan motor
        Hej Skralle! Som du säkert vet tillkommer ju en massa avgifter som moms, tull, frakt samt lite andra kostnader som försäkring och dylikt på annonserat pris i USA. Dessa priser är också riktpriser. Finns ju konkurrenter till oss som inte ens är i närheten av denna kvalitetsbåt till jämförbara priser. Du är välkommen att kontakta oss för ett paketpris med motor så ska vi se vad vi kan göra!

        info@westgear.se

        Kommentera


        • #5
          Vilka motorer säljer ni?

          Kommentera


          • #6
            Retar mig nått fruktansvärt på vilseledande sökord när det annonseras på blocket.... Om jag vill söka efter en volvo v70 vill jag inte få upp 17st saab 9-5....

            Varför namnge tracker, quintrex, starcraft, linder etc. Längst nere i annonsen??

            Ska lägga ut annons imorgon... "Köp min Honda BF15 LHU. Bättre alternativ än Yamaha, Suzuki, Tohatsu och snyggare färg än Parsun, Johnson, Mercury och går tystare än Evinrude, Neptun, Selva, Volvo Penta dessutom mkt snabbare och modernare än en Archimedes"

            MVH/Gimmy
            [FONT="Verdana"]www.facebook.com/atvcenterfishingteam[/FONT]

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Gimmy Visa inlägg
              Retar mig nått fruktansvärt på vilseledande sökord när det annonseras på blocket.... Om jag vill söka efter en volvo v70 vill jag inte få upp 17st saab 9-5....

              Varför namnge tracker, quintrex, starcraft, linder etc. Längst nere i annonsen??

              Ska lägga ut annons imorgon... "Köp min Honda BF15 LHU. Bättre alternativ än Yamaha, Suzuki, Tohatsu och snyggare färg än Parsun, Johnson, Mercury och går tystare än Evinrude, Neptun, Selva, Volvo Penta dessutom mkt snabbare och modernare än en Archimedes"

              MVH/Gimmy
              Förstår exakt vad du menar.
              MEN! Vid sådana här speciella båtar tycker jag inte det är ett dugg konstigt att man sökoptimerar. Gjorde likadant själv för några år sedan när jag trimmade japsbilar. Responsen på annonserna är som natt och dag när man försöker sälja något udda.
              www.pikewallis.se

              Kommentera


              • #8
                Roligt att det kommer lite nya fabrikat på marknaden. Det ger lite bättre konkurrens vilket gagnar oss köpsugna. Däremot kan det vara lite vanskligt att påstå att man har den BÄSTA fiskebåten, även om den ser jättebra ut.

                Lycka till

                Kommentera


                • #9
                  Vad skulle Fisherman-modellen med ex. en Yamaha 25Hk landa på ungefär då?
                  Tål dom lite grövre sjö ex. vid östkustfiske, eller är dom mer lämpade till insjöar?

                  Kommentera


                  • #10
                    Ursprungligen postat av Totte Visa inlägg
                    Roligt att det kommer lite nya fabrikat på marknaden. Det ger lite bättre konkurrens vilket gagnar oss köpsugna. Däremot kan det vara lite vanskligt att påstå att man har den BÄSTA fiskebåten, även om den ser jättebra ut.

                    Lycka till
                    Håller med om att det är bra med konkurrens på marknaden, men alla båtarna är så förbaskat dyra. Tex på mässan fanns det bara dyra båtar bortsett från Päijän-båten. Men det kanske bara är jag som är snål, vad vet jag. Är det inte snarare billiga fiskeanpassade båtar som behövs mest.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Arbetar...
                    X