Shimano BeastMaster CX24MH - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shimano BeastMaster CX24MH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Skänkes] Shimano BeastMaster CX24MH

    Jag har ett Shimano BeastMaster CX24MH 14-40g (spinnspö) som jag tänkte slänga då jag råkat trampa på en av spöringarna. Men kikar först ifall det finns någon som skulle vilja ha spöt, gratis givetvis.

    Som sagt så är en av spöringarna trasig, den första sett från handtaget. Denna går givetvis att byta ut mot en ny spöring. Utöver det är spöt i bra skick, likaså korkhandtaget. Finns något litet lacksläpp på någon spöring men inte mycket mer än så.

    Nypris idag ligger kring 1100:- utan frakt, det enda du ev. får betala är frakten såklart. Jag bjuder på frakten om ni hittar samma spö till samma pengar

    Blir det mot all förmodan mycket intressenter, så överlåter jag spöt till den person som skriver en härlig/kul motivering till varför just denna vill ha spöt!
    Senast ändrad av outkaszt; 2015-01-10, 21:40.

  • #2
    Jag är på! Om frakten är rimlig.

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inlägg
      Jag är på! Om frakten är rimlig.
      Kring 250kr med posten skulle jag tro. Har skickat ett spö tidigare, men kommer inte ihåg exakta summan.

      Kommentera


      • #4
        Kö! ifall Jefvelberg ångrar sig tar jag direkt.

        Kommentera


        • #5
          Låter rimligt.

          Kommentera


          • #6
            Ställer mig även jag på kö. Wow säger jag bara!

            Kommentera


            • #7
              Kanske behövs det ett slutdatum. Fredag 16/1!

              Kommentera


              • #8
                Det skulle vara väldigt synd om mej om jag inte blir den som går lycklig ur den här affären. bu-hu.
                Jag har förstått att det är väldigt viktigt att vara "first to like" och "first to comment" i sociala medier och dylikt. Jag, sur ung-gubbe som jag är, kanske kan framstå som lite cool här på forat när jag lyckades med en first comment. Jag vill ju inte vara sämre än kidsen liksom. Jag first commentade ju innan det här tillägget om motivering faktiskt.

                hashtagg snyfthistoria

                Edit: first like på #1 nu också! Woohoo!
                Senast ändrad av Jefvelberg; 2015-01-11, 20:12.

                Kommentera


                • #9
                  Ni glömde paxxa det! Paxx ! Jag tror frakten är billigare med bussgods. Kan vara värt att kolla upp!

                  Kommentera


                  • #10
                    Köpte ett beggat spö här FS tidigare av en kille och det skickades med bussgods, vart inte spec dyrt.

                    Jefvelberg, tror inte att det är någon som kommer att opponera sig mot att du har första tjing

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Arbetar...
                    X