Två st ABU-spön Bortskänkes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Två st ABU-spön Bortskänkes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Skänkes] Två st ABU-spön Bortskänkes!

    Mjahapp, det är flytt på gång för en annan så det städas och röjs en del i skåp och garderober. Jag hittade två gamla lik i min ena garderob som knappast har något nämnvärt värde, men det kanske finns någon som vill ha dem helt gratis? Därför skänker jag bort två ABU-spön härstammande från nittiotalets början.

    Det första är ett haspelspö ABU Admiral Special 7'. Låter jäkligt mycket tjusigare än det är. Kommer troligen från något sunkig Cardinal-kit köpt på Obs! i Växjö. Kan även härstamma från ICA Kvantum i samma stad, men snofsigare än så blir det inte. Vet du inte vad Obs! är så är du inte torr bakom öronen än och spöt är äldre än vad du är.

    Det andra spöt är ett enhands spinnspö, ett ABU 22 5'6". Kommer troligen från en ABUmatic-kombo som med största sannolikhet också är inköpt på något av de ovannämnda ställena. Det står upp till 30 gram på det men över 20 är inte kul. Jag vetefan om man någonsin kan ha kul med det spöt egentligen.

    Nåja, är det någon som vill ha möget kan de hämtas i antingen Borås eller Malmö. Om du är så desperat så du vill betala för att få det levererat till dig får du skylla dig själv.

    Bilderna nedan säger väl det mesta annars. Om ingen tagit dem innan den 25/11 kan ni eftersöka dem här: http://kartor.eniro.se/m/ayXJH


    Click image for larger version

Name:	2011-11-06 14.08.47.jpg
Views:	1
Size:	446,0 KB
ID:	1808100Click image for larger version

Name:	2011-11-06 14.09.40.jpg
Views:	1
Size:	469,1 KB
ID:	1808101Click image for larger version

Name:	2011-11-06 14.09.53.jpg
Views:	1
Size:	475,2 KB
ID:	1808102Click image for larger version

Name:	2011-11-06 14.10.10.jpg
Views:	1
Size:	441,9 KB
ID:	1808103

    Och för er som undrar; det är min högra fot som syns i nedre högra hörnet på första bilden. Den skänks inte bort.
    Senast ändrad av Träben; 2011-11-07, 17:32.

  • #2
    Klockren "annons", gillar speciellt länken!

    Kommentera


    • #3
      Hahaha vor bra.

      Kommentera


      • #4
        bump.
        Spöna är fortfarande kvar!

        Kommentera


        • #5
          Bump igen! Snart är det kört!

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X