Hej!
Har en nästan ny förra årets modell ambassadör 6601 C4 (vänstervev, köpt i mars) som jag är mycket nöjd med och som är min första ambassadör. Nörden i mig kan ju självklart inte nöja mig med första bästa rulle utan måste pröva mig fram
därför önskar jag byta den mot en cs 6501 pro rocket (eller liknande modell, vänstervevad). Om din är en väldigt lite använd eller någon dyrare modell kan jag ev tänka mig skjuta till några beten emellan! Kan även tänka mig byta en hög beten mot en sådan rulle! /Mattias
0708 876 trehundra
Har en nästan ny förra årets modell ambassadör 6601 C4 (vänstervev, köpt i mars) som jag är mycket nöjd med och som är min första ambassadör. Nörden i mig kan ju självklart inte nöja mig med första bästa rulle utan måste pröva mig fram
därför önskar jag byta den mot en cs 6501 pro rocket (eller liknande modell, vänstervevad). Om din är en väldigt lite använd eller någon dyrare modell kan jag ev tänka mig skjuta till några beten emellan! Kan även tänka mig byta en hög beten mot en sådan rulle! /Mattias 0708 876 trehundra
Kommentera